6 Οκτ 2008

Ζητείτε και ακόμη δεν βρέθηκε B



Ζητείτε και ακόμη δεν βρέθηκε η σοβαρή σχέση

Ευ. Λοιπόν ψάχνεις σχέση και δεν βρίσκεις. Υποθέτω ότι κινείσαι προς αυτό.
Ανοίγεις συζήτηση με την διπλανή;
Αν. Να με περάσουν για πεινασμένη;
Ευ. Φιλοφρονήσεις κάνεις;
Αν. Να με πούνε τσούλα;
Ευ. Έτσι κι αλλιώς κάτι θα σε πούνε, ας είναι αυτό. Χαμογελάς;
Αν. Στην άγνωστη;
Ευ. Αμ, η άγνωστη σ’ αρέσει. Η μύτη σου τι βλέπει, το ταβάνι ή το πάτωμα;
Αν. Εναλλάξ και φυσικά με μια τάση στο ταβάνι.
Ευ. Μέση λύση δεν υπάρχει; Ζητάς να χορέψεις, συζητάς μ’ αυτή που σου αρέσει;
Αν. Για ποια με πέρασες;
Ευ. Για μια που ψάχνει σχέση.
Αν. Εεε, να ρίξω τη μούρη μου;
Ευ. Εμ, η άλλη πώς θα καταλάβει ότι την θες; Θα μυρίσει τα νύχια της; Άσε που μανό να στάξει, νύχι δεν θα βρει σε κάμποσες.
Αν. Εκείνη να μου μιλήσει πρώτη.
Ευ. Γιατί;
Αν. Επειδή ντρέπομαι
Ευ. Βάλε μια κρησάρα.
Αν. Αφού σου είπα ντρέπομαι.
Ευ. Όταν τα κάνουμε δεν ντρεπόμαστε, τώρα σε πήρε η ντροπή;
Αν. Μα δειλιάζω.
Ευ. Γιατί η άλλη είναι η Δέσπω που κάνει πόλεμο με νύφες και μ’ αγγόνια;
Αν. Δεν γίνεται σου λέω.
Ευ. Μου λες ότι είναι καλύτερα να κοιμόμαστε-ζούμε μόνες παρά να πούμε ή να κάνουμε κάτι έστω κι αν μας απορρίψουν;
Αν. Δεν με φτύνουν εμένα.
Ευ. Νομίζω ότι τη χλαπάτσα της απόρριψης των άλλων για τον λεσβιασμό μας την έχουμε κάνει κορώνα στο κεφάλι μας.
Αν. Όχι, δεν είναι έτσι, απλώς είμαι ανώτερη.
Ευ. Πάντως την κορώνα την έχουμε.
Αν. Μα έλα τώρα.
Ευ. Εδώ είμαι κι η σχέση δεν με πειράζει αν είναι “ασόβαρη”. Έχω χιούμορ.



Το άρθρο γράφτηκε στις 26.11.07 από την Ευαγγελία Βλάμη και δημοσιεύτηκε στην city uncovered.