6 Οκτ 2008

Ζητείται σοβαρή σχέση Α



Ζητείται σοβαρή σχέση

Αν. Ψάχνω για σοβαρή σχέση.
Ευ. Τι εννοείς;
Αν. Όχι για ένα βράδυ.
Ευ. Α, πέραν της μιας νύχτας σοβαρεύει το πράγμα. Υπάρχει κι ανέκδοτο «…οι λεσβίες την επόμενη μέρα μετακομίζουμε στο σπίτι της άλλης».
Αν. Μα εγώ πιστεύω στην αγάπη, πώς να πάω χωρίς συναίσθημα.
Ευ. Εσύ ναι, από την άλλη το 'χεις εξασφαλίσει; Πώς αποκλείεις μια νύχτα να εξελιχθεί σε σχέση; Αν δεν γνωρίσεις την άλλη δεν θα την αγαπήσεις.
Αν. Έχω μύτη εγώ, θέλω να με αγαπάει και να με θέλει για μένα.
Ευ. Βρε λαγωνικό πότε να προλάβει να σε γνωρίσει; Θέλει αυτό που βλέπει, για αυτό που θα μάθει, αν το μάθει κιόλας ποτέ, θα δούμε.
Αν. Δεν σε περίμενα τόσο ξετσίπωτη, κυνική.
Ευ. Μμμ, φοράς ακόμη τα μωβ γυαλάκια και δεν θες να δεις λίγο έξω από αυτά. Θα τα βγάλεις;
Αν. Τι εννοείς;
Ευ. Εδώ κάνουμε σχέσεις, χωρίζουμε κι ανακαλύπτουμε πως εμείς με άλλη τα είχαμε κι άλλη μας βγήκε.
Αν. Έχω μείνει χρόνια μόνη, εξαφανισμένη και σκληρά εργαζόμενη.
Ευ. Και τώρα σε χτύπησε το στερητικό σύνδρομο;
Αν. Για πες μου εσύ που ξέρεις, γιατί δεν βρίσκω εράστρια-ομενη;
Ευ. Δεν ξέρω αλλά να το δούμε. Βγαίνεις καθόλου ή περιμένεις με την πρώτη κάποια θεά να πέσει στα πόδια σου;
Αν. Τι λες! Ήδη έχω βγει τρεις φορές και τίποτα!
Ευ. Μπα! τι λες, πως συνέβη αυτό; Γιατί όλες εμάς ξέρεις με το που βγαίνουμε έξω, πέφτουν σαν μελίσσι οι γυναίκες πάνω μας. Κοιτάς καμιά;
Αν. Είσαι καλά; είμαι σοβαρή.
Ευ. Μα μεταξύ μας όλο αστεία λέμε.
Αν. Άλλο εσύ.
Ευ. Βλέπω τραβάει η ιστορία, θα τα πούμε στο επόμενο φύλλο.




Το άρθρο γράφτηκε στις 6.11.07 από την Ευαγγελία Βλάμη και δημοσιεύτηκε στην city uncovered.