16 Μαρ 2012

Η Gillian Anderson είχε λεσβιακές σχέσεις


Η "κρυφή" ζωή της Gillian Anderson

Για σχεδόν μια δεκαετία, ως η Scully στη σειρά «X-Files», ήταν μια από τις πιο κορυφαίες ηθοποιούς στην τηλεόραση. Στη συνέχεια, η ίδια προσαρμόστηκε σε μια σειρά από απαιτητικούς σκηνικούς ρόλους και έξυπνες τηλεοπτικές σειρές, όπως είναι η επικείμενη διασκευή της ταινίας «Μεγάλες Προσδοκίες».

...

Η Anderson, έχει περάσει τη ζωή της νοιώθοντας, ως μπαλαντέρ σε ένα δωμάτιο. Ως ηθοποιός, συνήθιζε να προβάλλει την εαυτή της σε άλλες ζωές, αλλά και ζητήματα όπως το χρώμα της ταυτότητας της ζωής της, επίσης. Θυμάται τη μετακόμιση από την Αγγλία στο Μίτσιγκαν, όταν ήταν 11, και να ανακαλύπτει ότι δεν ήταν πλέον μέρος της συνομοταξίας. «Πηγαίνοντας από το Λονδίνο σε μια μικρή πόλη σαν την Grand Rapids ήταν αρκετό το σοκ», λέει. "Νόμιζα ότι θα ήταν ένας τόπος ηλιοφάνειας και ευτυχίας με καραμέλες". Στο γυμνάσιο, ψηφίστηκε ως η "πιο παράξενη" και ως  η "πιο πιθανή να συλληφθεί". Και οι δύο περιγραφές, λέει η Anderson, περιείχαν μια δόση αλήθειας, "με βάση το πως ήταν η εμφάνιση μου, πως ντυνόμουν, πως συμπεριφερόμουν, ξέρετε, οι σχέσεις μου εκείνη την εποχή φρικάραν τις άλλες”.  Ζητώντας της να διευκρινίσει, άρχισε να απαριθμεί: "ήμουν σε μια σχέση με μια γυναίκα για πολύ καιρό, όταν ήμουν στο γυμνάσιο, και μετά ήμουν σε μια σχέση με έναν χρήστη ενδοφλέβιων ναρκωτικών ροκ πανκ που ...".

Περιμένετε, μια λεσβιακή σχέση; "Ναι, ναι, ... Ξέρετε, είμαι αρκετά μεγάλη για να μπορώ να μιλήσω γι 'αυτή”, λέει, πριν από την επανέναρξη της απαρίθμησης: "Και μετά ήμουν σε μια σχέση με κάποιον που ήταν πολύ πολύ μεγαλύτερος από μένα. Όλα σε αυτού του είδους την αναρχική στάση φέρνουν -μια ανάρμοστη συμπεριφορά που οδηγεί στο- πως επέλεγα να είμαι στον κόσμο την εποχή εκείνη, η οποία ήταν, ξέρεις, όχι ότι έκαναν οι άνθρωποι".

Πολλά από αυτά έχουν γραφτεί πριν - πώς έβαφε τα μαλλιά της μωβ, πώς έκλεισε με κόλλα τις πύλες του σχολείου το βράδυ της αποφοίτησης της, τα ναρκωτικά και το αλκοόλ - αλλά η λεσβιακή σχέση της είναι κάτι νέο. Δικαιολογημένα, είναι επιφυλακτική να μιλήσει, ακριβώς επειδή είναι μια μεγάλη υπόθεση για τόσες πολλές. "Αν θεωρούσα ότι ήμουν 100% λεσβία, θα ήταν μια διαφορετική εμπειρία για μένα;" αναρωτιέται. "Θα έπρεπε να κάνω μια μεγαλύτερη διαπραγμάτευση εάν ένοιωθα ντροπή για αυτό και όλα εκείνα τα πράγματα που επιφέρουν τεράστια αλλαγή στη ζωή για τις νέες σε αυτή την κατάσταση; Είναι πιθανό ότι η στάση μου γύρω από αυτό να προήλθε, σε κάποιο επίπεδο, από τη γνώση ότι μου άρεσαν τα αγόρια".

Η Anderson λέει ότι είχε ερωτικές σχέσεις και με άλλες γυναίκες, αλλά ήταν η εξαίρεση και όχι ο κανόνας. Βέβαια, γνωρίζει πως έχει λεσβίες θαυμάστριες- σε ένα επεισόδιο της εκπομπής The Graham Norton Show το 2007, μια δημοφιλή εκπομπή συζητήσεων στην Αγγλία, ο κατεργάρης οικοδεσπότης την προσκάλεσε να διαβάσει μεγαλοφώνως από ένα αλλόγλωσο
λεσβιακό βιβλίο μια φράση, όπου η ίδια αποκρίθηκε παιχνιδιάρικα, «Γλείψε την κλειτορίδα μου», όταν απλώς συνειδητοποίησε πως ο Norton σκόπευε να της ζητήσει να εκφωνήσει τη φράση στα γερμανικά. Αλλά για πολλές από εκείνες τις θαυμάστριες, δεν ήταν η Anderson που αποκρίνονταν ήταν Dana Scully, η ειδική πράκτορας του FBI των X-Files.

...

Το 1997, η Anderson κέρδισε Χρυσή Σφαίρα Καλύτερης Ηθοποιού σε Δραματική Σειρά.


Τα αποσπάσματα της είδησης τα βρήκαμε στις 13.3.12 και τα μεταφράσαμε από το Out στην http://www.out.com/entertainment/television/2012/03/13/gillian-anderson-lesbian-love-xfiles-Miss-Havisham