8 Μαρ 2012

Μια σύντομη ιστορία των τριχών της ήβης


Πάταξη της βάτου;

Όταν έλεγα σε φίλες πως μεγάλωνα τις τρίχες μου στην ηβική περιοχή για φιλανθρωπικούς σκοπούς, οι περισσότερες συνοφρυώνονταν και έφευγαν, λέγοντας μου “Ώχου αυτό είναι αηδιαστικό". Όταν τις είπα ότι συνήθως ξυρίζω τελείως την ηβική περιοχή, οι υπόλοιπες μου είπαν "Ώχου, αυτό είναι αηδιαστικό, είναι σαν ένός μικρού κοριστισού".

Αλλά γιατί έχουμε τέτοιες έντονες αντιδράσεις για τις κοντές και σγουρές τρίχες μας;

Για μένα, το να αποφασίσω να ξυρίζω την ηβική περιοχή στην ηλικία των 22 ήταν από τη μια για πρακτικούς λόγους (ποτέ δεν θα μπορούσα να έχω την ευθεία που έχουν οι Βραζιλιάνες σε αυτή την περιοχή και οι τρίχες μου στην ήβη ήταν πάρα πολύ λεπτές για να δημιουργήσουν ένα ωραίο τρίγωνο) και από την άλλη ως υπερ-αντιστάθμιση των ερωτικών δυσκολιών. Είχα μια σεξουαλική δυσλειτουργία που ονομάζεται περιναιοτήτιδα, πράγμα που σημαίνει ότι δεν θα μπορούσε εισχωρήσουν στο κόλπο μου με τα δάχτυλα, το δονητή, το ταμπόν - οτιδήποτε. Στο μπερδεμένο μυλό μου, το να ξυρίζω την ηβική περιοχή με έκανε να φαίνομαι λίγοτερο σεμνότυφη.

Έτσι, το περασμένο φθινόπωρο, όταν η συντρόφισά μου μου και εγώ συζητήσαμε μεθυσμένες για μια εναλλακτική λύση να βοηθήσουμε κάποιον έρανο με το να αφήσω στην ηβική πριοχή τις τρίχες να μεγαλώσουν για ένα μήνα, άρχισα να γελάω, "θα το ονομάσω Muffember," και αμέσως δημοσίεσυα το σχέδιο μου στο Facebook πριν αποσυρθώ. Ξύπνησα με πονοκέφαλο και ένα προαίσθημα. Μπήκα στο Facebook όπου βρήκα 20 σχόλια να χειροκροτούν τη γενναιότητα μου. Δεν υπήρχε επιστροφή. Θα άφηνα τις ηβικές τρίχες μου να μεγαλώσουν, προκειμένου να συγκεντρωθούν χρήματα για τη δράση του καρκίνου των ωοθηκών. Ένιωσα ενθουσιασμένη και δεν ήταν μόνο λόγω του κρασιού!

Η 29χρονη Shedio εργάτρια παραγωγής, λέει, "Ως λεσβία είναι εύκολο να επηρεάζεσαι από τις γυναίκες με τις οποίες κοιμάσαι με το να υπάρχει ένα στοιχείο σύγκρισης που δεν υπάρχει μεταξύ ετερό ζευγαριών. Δεν μου αρέσουν οι γυναίκες που ξυρίζουν τα πάντα".

Προτιμώ τη γυμνή ήβη, λέει η 26-χρονη φοιτητήτρια S:. "Δεν είχα καταλάβει μέχρι τα 24 τουλάχιστον πως το να μην ξυρίζω την ήβη μου ήταν μια επιλογή. Απλώς υπέθεσα πως το προτιμούσαν όλες. Ακόμα κι αν δυσανασχετώ με το πόσος χρόνος χρειάζεται για την περιποίηση, εγώ ακόμα δεν μπορω να ξεπεράσω πως το να ξυρίζεις την ήβη είναι η ιδανική εικόνα στα μάτια των άλλων. Τις δυο τελευταίες χρονιές αφήνω την ήβη μου αξύριστη στην προσπάθειά μου να απαλλαγώ από την μόδα του ξυρίσματος της ήβης με την οποία μεγάλωσα".

Αυτή η παρατηρούμενη πίεση για ξύρισμα της ηβικής περιοχής είναι σχετικά νέα αν και ο καλλωπισμός υπάρχει από την αρχαιότητα σε διάφορους πολιτισμούς. Πράγματι, οι περισσότερες από γενιά της μητέρας μου, που ήταν νεαρές στη δεκαετία του '70, ποτέ δεν θα σκεφτόντουσαν να ξυρίσουν ήβη και μασχάλες. Τότε, το πορνό ήταν στην χρυσή εποχή του και μπορούσε να πάει στον κινηματογράφο για να παρακολουθήσει ταινίες όπως “Ο διάβολος στη Δεσποινίδα Jones” και “Το βαθύ λαρύγγι”, όπου πολλές, με πραγματικό στήθος άνοιγαν περήφανα τα πόδια τις για να δείξουν την δασύτριχη, αχυρένια ήβη τις. Επιπλέον, το 1972, ο Alex Comfort δημοσίευσε την οδηγό του σεξ: Η χαρά του σεξ, που είχε απεικονίσεις τριχωτών γυναικών και ανδρών μαζί με συμβουλές για να χτενίζονται ή να βουρτσίζονται αμφίδρομα!

Τη συνέχεια μπορείτε να την διαβάσετε στην Diva του Απρίλη


Την είδηση την βρήκαμε στις 28.2.12 και την μεταφράσαμε από την Diva magazine γραμμένη από την Sarah Berry στην http://www.divamag.co.uk/category/lifestyle/a-short-history-of-pubic-hair.aspx