9 Νοε 2016

Η λεσβία Susan Surftone καταγγέλει το FBI


Πρώην πρακτόρισα του FBI: Το γραφείο έχει ένα πρόβλημα με τις λεσβίες

Η λεσβία Susan Surftone ήταν ειδική πράκτορας πριν γίνει μουσικός, και αυτή μυρίστηκε κάτι βρώμικο με τη δράση του James Comey αλλά και τα μέλη της λέσχης του Γραφείου των Ανδρών. 


Ο διευθυντής του FBI James Comey είναι λάθος σχετικά με τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου της Huma Abedin – τα οποία μπορεί να αφορούν τη Χίλαρι κάνοντας χρήση από ένα ιδιωτικό server email ως γραμματέας του κράτους. Η επιστολή του προς το Κογκρέσο σχετικά με τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου της Κλίντον ήταν ένα σοβαρό παραπάτημα.

Καθώς είμαι μια εκπαιδευμένη ειδική πράκτορας για το έργο του FBI ο Comey με έκανε να θέλω να κλάψω. Ως ένθερμη υποστηρίκτρια της ισότητας, αυτό με κάνει έξαλλη.

Παρενοχλήθηκα σεξουαλικά δύο φορές, ενώ εργαζόμουν στο γραφείο. Η πρώτη φορά ήταν κατά τη διάρκεια της κατάρτισης μου στην ακαδημία Quantico όπου παρενοχλήθηκα από έναν συνάδελφο εκπαιδευόμενο στην τάξη μου. Παρεμπιπτόντως ήταν παντρεμένος. Αυτός ο τύπος έμεινε μετά από μένα μια νύχτα στο σαλόνι στην Quantico, όπου μια ομάδα από εμάς έπινε μπύρες, ήταν εκεί πίνοντας πάρα πολύ. Σηκώθηκα να φύγω και αυτός κόλλησε τα δάχτυλά του κάτω από τα πλευρά μου. Με πονούσε πολύ. Ένα συναδέλφισά μου με βοήθησε να τον απομακρύνω από πάνω μου. Μια άλλη φορά, ένας συνάδελφος έπρεπε να έρθει και να με βοηθήσει να τον βγάλω από το δωμάτιό μου. Δεν υπήρχε κανείς να μιλήσει. Θα είχε καταστραφεί καριέρα μου, και το γεγονός ότι είμαι λεσβία θα ήταν όλο και πιο επικίνδυνο για μένα. Υπήρχαν ήδη φήμες.

Όταν αποφοίτησα από την Ακαδημία του FBI στο Quantico, πήγα στο γραφείο της Βοστώνης. Ο πρώτος προϊστάμενός μου ήθελε να αναλάβω την "Ζώνη Πυρός" στη Βοστώνη, μια περιοχή με στριπτιζάδικα και ούτω καθεξής, επειδή μια αθώα νεαρή πράκτορας θα έβλεπε τέτοια πράγματα υπό την προστασία και την καθοδήγηση ενός παλαιότερου, έμπειρου πράκτορα. Ναι, σωστά. Αυτός ο τύπος είχε μια φήμη για αυτό, και φυσικά είπα όχι. Σύντομα μετακινήθηκα σε άλλη ομάδα. Το αστείο ήταν ότι σύχναζα σε ένα μπαρ ξενοδοχείου κιντά στη ζώνη μάχης, ενώ στη νομική σχολή ένα βράδυ, ήταν σαν τους στίχους του Λου Ριντ "Περπάτα στην άγρια πλευρά". Τα είχα δει όλα, σας ευχαριστώ, κ. Προϊστάμενε του Γραφείου.

Ένα πράγμα που έκανα ήταν να προειδοποιήσω τα γραφεία της Βοστώνης και της Νέας Υόρκης για τον αριθμό των υποθέσεων μεταξύ γυναικών και ανδρών πρακτόρων. Ήταν κοινός τόπος και φάνηκε τι αναμενόταν από τις πρακτόρισες οι οποίες ποτέ ως τότε δεν είχαν μιλήσει, φυσικά. Βεβαίως οι πρακτόρισες είχαν λιγότερες αποστολές-υποθέσεις. Άμεσα είχα μια κλήση από μια άλλη νεαρή πρακτόρισα, και πολλοί από τους πράκτορες ταράχτηκαν για το ότι (α) μας "επιτρεπόταν" να αναλάβουμε ίσες υποθέσεις και (β) πως θα τις πετυχαίναμε. 

Έφυγα από το γραφείο γιατί ήθελα να ακολουθήσω μια καριέρα στη μουσική και λόγω της μισογυνίας αλλά και την επιθυμία να είμαι ανοικτή ως λεσβία. Ναι, νομίζω ότι ακόμη και σήμερα το "Κυρία Πρόεδρε" είναι ένα σκληρό χάπι για πολλούς από αυτούς να το καταπιούν.

Είμαστε υπεύθυνες για το ότι η χώρα πηγαίνει στην κόλαση. Μεγάλωσα με αυτό. Μερικά από τα μισητά και επώδυνα πράγματα που οι γονείς μου μου είπαν ήταν πως το να είμαι λεσβία θα κτυπά στα αυτιά μου μέχρι να πεθάνω. Ευτυχώς για μένα, δεν τους πίστεψα ποτέ μου. Δεν μπορούμε να πάμε πίσω και να ζήσουμε στη σκιά ποτέ ξανά. Όχι για την εαυτή μας, όχι για όσες από εμάς είναι τα παιδιά σήμερα, και όχι για όσες από εμάς δεν έχουμε ακόμα γεννηθεί.


Την είδηση την βρήκαμε την 1.11.2016 και την μεταφράσαμε από την http://www.advocate.com/commentary/2016/11/01/former-fbi-agent-bureau-has-problem-women