14 Σεπ 2010

Η λεσβία Margaret Witt μάχεται για την κατάργηση της λεσβοφοβίας

Μια άλλη ομοσπονδιακή δίκη ξεκίνησε σήμερα κατά της απαγόρευσης των ΗΠΑ σχετικά με τις ανοιχτά λεσβίες που υπηρετούν στις ένοπλες δυνάμεις.

Η πρώην υποπτέραρχος Margaret Witt, νοσοκόμα πτήσεων με 19 χρόνια υπηρεσίας στην Πολεμική Αεροπορία , απολύθηκε με βάση τη νομοθεσία το 2007.

Είχε κρατήσει μυστική τη σεξουαλικότητά της, αλλά δηλώθηκε δημόσια το 2004 όταν ο πρώην σύζυγος της φίλης της, ενημέρωσε την Πολεμική Αεροπορία ότι είναι λεσβία.

Βάσει του νόμου του 2003, οι λεσβίες στρατιωτίνες πρέπει να κρατήσουν μυστικό το σεξουαλικό τις προσανατολισμό. Αντιμετωπίζουν την απόλυση αν ο σεξουαλικός προσανατολισμό τις γίνει γνωστός, ακόμη και αν δηλωθεί από τρίτο μέρος.

Η 46χρονη υποπτέραρχος Witt, πρόκειται να εμφανιστεί ενώπιον ομοσπονδιακού δικαστηρίου στην Τακόμα, της Ουάσιγκτον, σήμερα και να υποστηρίξει ότι τα δικαιώματά της παραβιάστηκαν και ότι θα πρέπει να αποκατασταθούν.

Η προσφυγή της απορρίφθηκε από έναν ομοσπονδιακό δικαστή πριν από μερικά χρόνια, αλλά το εφετείο των Ηνωμένων Πολιτειών πρέπει να την επαναφέρει το 2008, να οδηγήσει την παρούσα υπόθεση.

Σε πρόσφατες συνεντεύξεις, η υποπτέραρχος Witt περιέγραψε πώς κρατούσε σε απόσταση τις συναδέλφισές-ους της ώστε να μην την επισκέπτονται στο σπίτι της, απεφεύγε τις τλετές της Αεροπορίας καθώς και ερωτήσεις για την προσωπική της ζωή ώστε να μπορέσει να διατηρήσει-κρατήσει τη δουλειά της.

"Θέλω να υπηρετήσω την πατρίδα μου. Μου άρεσε πάρα πολύ που ήμουν στο στρατό - τις συναδέλφισές-ους μου τις έχω ως την οικογένειά μου. Είμαι περήφανη για την καριέρα μου και θέλω να συνεχίσω να κάνω τη δουλειά μου”, είπε.
"Οι τραυματίες ποτέ δεν με ρώτησαν για το σεξουαλικό προσανατολισμό μου. Μόνο ήταν ευτυχισμένες που ήμουν εκεί", πρόσθεσε.

Αν θα κερδίσει την υπόθεσή της, τότε θα της επιτραπεί να επιστρέψει στην εργασία της, αν και η ετυμηγορία δεν θα επηρεάσει άλλες απορρίψεις του νόμου, που είναι γνωστός ως μη ρωτάς, μη λές.

Στα δικαστικά έγγραφα, το Υπουργείο Δικαιοσύνης υποστήριξε ότι η επαναφορά της θα μπορούσε να υπονομεύσει το ηθικό γιατί θα πρέπει να μπορεί να υπηρετεί και ταυτόχρονα να είναι ανοιχτή για τη σεξουαλικότητά της, ενώ άλλες δεν θα είναι.

Η υπηρεσία παραδέχθηκε ότι υπερασπίζεται ένα νόμο που ούτε ο πρόεδρος ούτε ο γραμματέας άμυνας, Robert Gates, συμφωνούν.

Η Πολεμική Αεροπορία ισχυρίζεται ότι η υποπτέραρχος Witt είχε τέσσερις λεσβιακές σχέσεις κατά τη διάρκεια της υπηρεσίας και ότι δεν έχει πλέον τα προσόντα για την πρώην θέση της.

Οι δικηγόροι της υποπτεράρχου Witt είπαν πως πρώην συναδέλφισές-οι της θα καταθέσουν για την υπόθεση. Ορισμένες-οι αναμένεται να πουν ότι υποψιάζονταν ότι είναι λεσβία, αλλά θεωρούν ότι η απόλυσή της, παρά η παρουσία της, κατεστρέφει το ηθικό.

Μιλώντας στην Associated Press, αποκάλυψε ότι η γυναίκα που ο σύζυγος της δημοσιοποίησε τον σεξουαλικό της προσανατολισμό στην αεροπορία, είναι ακόμη η συντρόφισά της και ότι πρέπει πλέον να δηλώσει τον σεξουαλικό της προσανατολισμό στους γονείς της.

"Είναι απολύτως το καλύτερο πράγμα που έχει συμβεί στη ζωή μου", είπε.
Την περασμένη εβδομάδα, μια άλλη αμερικανική ομοσπονδιακή δικαστίνα αποφάνθηκε ότι η απαγόρευση των ανοικτά λεσβιών να υπηρετούν στις ένοπλες δυνάμεις παραβιάζει το Σύνταγμα των ΗΠΑ.

Η Δικαστίνα των ΗΠΑ, Virginia Phillips είπε ότι θα εκδώσει διαταγή απαγόρευσης της επιβολής της πολιτικής αυτής από την κυβέρνηση.


Την είδηση την βρήκαμε στις 13.9.10 και την μεταφράσαμε από την Pink News στην
http://www.pinknews.co.uk/2010/09/13/lesbian-flight-nurse-launches-legal-action-over-military-gay-ban/