15 Δεκ 2010

Η Mariah Carey δεν είναι αμφισεξουαλική και υποστηρίζει τις Lbtiq

Δεν πρόκειται να προσποιηθώ ότι είμαι αμφισεξουαλική, λέει η Mariah Carey

H Mariah Carey λέει ότι δεν είναι αμφισεξουαλική, αλλά δεν προσβάλεται όταν οι άνθρωποι νομίζουν ότι είναι.

Η διάσημη τραγουδίστρια, μιλώντας στο περιοδικό Advocate, είπε πως δεν θα πει ψέμματα για τη σεξουαλικότητά της για να φαίνεται "συναρπαστική".
Η Carey έχει αποτελέσει αντικείμενο φημών για τη σεξουαλικότητα της για χρόνια, αλλά είπε: “Αν κάνει κάποιες ευτυχείς να πω κάτι τέτοιο, τότε εντάξει, αλλά αυτό δεν είναι αλήθεια".

"Δεν κάνω διακρίσεις όσον αφορά για το με ποια θα είμαι φίλη", πρόσθεσε.
"Ναι λοιπόν, είμαι φίλη με γυναίκες που είναι λεσβίες -λεσβίες, ετερό, δεν έχει σημασία για μένα. Έτσι, δεν νευριάζω όταν ακούω αυτές τις φήμες, επειδή η φιλία μου είναι αυτή που είναι.

"Υποθέτω ότι θα μπορούσα να λέω ψέμματα για να φαίνεται πιο συναρπαστικό."

Η 40χρονη τραγουδίστρια, που περιμένει το πρώτο της παιδί με τον σύζυγό της Nick Cannon, είπε ότι είναι υποστηρίκτηρια του γάμου των λεσβιών.

Είπε: "Εάν δύο λεσβίες θέλουν να νυμφευθούν, είναι δικαίωμά τις - ελπίζουμε. Όλες θα πρέπει να είναι σε θέση να κάνουν αυτό που θέλουν να κάνουν και να επιδιώκουν την ευτυχία.

Η κα. Carey πρόσθεσε: "Από τότε που ήμουν μικρό κορίτσι, η μητέρα μου ήταν πολύ ανοικτόμυαλη και είχε πολλούς διαφορετικούς τύπους φιλενάδων-ων, έτσι ώστε το να είναι λεσβίες δεν μου φάνηκε ποτέ λάθος ή περίεργο".

Η κα. Carey επίσης συμβούλεψε τις Lbtiq έφηβες θύματα εκφοβισμού.
"Θα πρέπει να παραμείνετε δυνατές, να στηρίζεστε στις πραγματικές φίλες σας, και προσπαθήστε να πάρετε μέσα από αυτή την φιλία, και όχι να πνιγείτε μέσα σε αυτήν", είπε.

"Κοιτάξτε πόσες άνθρωποι υπέφεραν κατά τη διάρκεια του γυμνασίου-λυκείου και βγήκαν από αυτό πιο καλές, πιο δυνατές ενήλικες. Σε αυτό το πράγμα πρέπει να επικεντρωθείτε".


Την είδηση την βρήκαμε στις 14.12.10 και την μεταφράσαμε από την Pink News στην http://www.pinknews.co.uk/2010/12/14/im-not-going-to-pretend-im-bisexual-says-mariah-carey/