Η SEAT άνοιξε πρόσφατα ένα νέο κατάστημα στο Βερολίνο της Γερμανίας, “Senorita Maria”, απευθυνόμενη κυρίως σε γυναίκες αγοράστριες ή ιδιοκτήτριες αυτοκινήτου. Την επιχείρηση την έχουν γυναίκες και κάνουν ουσιαστικά ό, τι μπορούν για να κάνουν την αγορά και την συντήριση πιο άνετη και ξεκούραστη για τις γυναίκες.
Αρχίζοντας από το εσωτερικό τμήμα της επιχείρησης, το οποίο ότι είναι πιο ελκυστικό με τα φωτεινά χρώματα, την καλή μουσική, την φιλική εξυπηρέτηση, διαχειρίζονται τις πωλήσεις και την συντήριση, τα πάντα είναι τέλεια και ανταποκρίνονται στις ανάγκες γυναικών - χωρίς κανένα Μάτσο macho-ανδρικό πατερναλιστικό ύφος.
Επιπλέον, η έννοια της διαχείρισης περιλαμβάνει κι άλλα κοινωνικά κριτήρια που σχετίζονται με τη βιωσιμότητα, την κοινωνική ευθύνη καθώς επίσης και ειδική εκπαίδευση γυναίκών ανδρών και των παιδιών για καθημερινή φροντίδα.
Τελευταίο αλλά όχι έσχατο, γυναίκες στην Authoaus Senorita Maria κερδίσουν τον ίδιο μισθό με τους άντρες συναδέλφους τες.
Η φωτογραφία είναι το σήμα κατατεθέν του καταστήματος.
Το άρθρο το βρήκαμε στις 27.4.10 και το μεταφράσαμε από http://www.trendhunter.com/trends/seat-authoaus-senorita-maria