19 Απρ 2010

H Ellen DeGeneres η πιο γνωστή λεσβιακή περσόνα στις ΗΠΑ

Την τηλεοπτική παρουσιάστρια Ellen DeGeneres, την αποκάλεσαν την πιο ισχυρή λεσβία περσόνα στις ΗΠΑ.

Η διάσημη λεσβία, η οποία είναι τώρα ένα είδωλο των ΗΠΑ, κέρδισε την πρώτη θέση από τις πενήντα στη κατάταξη, στην ετήσια έκδοση του περιοδικού “Out”.


Ξεπέρασε στην κατάταξη τον τραγουδιστή Adam Lambert και τον δημοσιογράφο Rachel Maddow, ακόμη και τον γκέι πολιτικό της Ουάσιγκτον, Barney Frank που ήταν σε υψηλή θέση.

Αυτή την εβδομάδα, η DeGeneres αποκάλυψε ότι η σύζυγός της Portia de Rossi την ενθαρρύνει να παχύνει.

Η χορτοφάγος Ellen είπε: «Με αγαπά χωρίς όρους. Όποτε νιώθω άσχημα για την εαυτή μου, ή αν βρίσκομαι σε μια περίοδο όπου δεν εργάζομαι, μου λέει πάντα ότι δεν το αντιλήφθηκε, πως είμαι πολύ όμορφη.
Μου λέει, «νομίζω ότι θα μπορούσες να πάρεις ακόμη πέντε κιλά».

«θα με προτιμούσε πιο παχειά, και μισεί πραγματικά ότι αμφιβάλλω πότε-πότε για μένα. Της αρέσει όπως είμαι. Θέλει να είμαι ευτυχισμένη και ποτέ να μην σκέφτομαι για το πως δείχνω-φαίνομαι".


Το άρθρο το βρήκαμε στις 15.4.10 από την Pink News στην http://www.pinknews.co.uk/2010/04/15/ellen-degeneres-named-most-powerful-gay-person/