Σύμφωνα με έρευνα για τις προτιμήσεις των Αμερικανίδων-ων στη ψυχαγωγία
Η κρίση φέρνει... τηλεθέαση
Η παγκόσμια οικονομική ύφεση έχει περιορίσει τους προϋπολογισμούς κρατών αλλά και νοικοκυριών. Στις ΗΠΑ, οι καταναλώτριες-ες στρέφονται όλο και περισσότερο στην τηλεόραση αδυνατώντας να εναποθέσουν χρήματα σε άλλες μορφές ψυχαγωγίας.
Πάνω από το ένα τρίτο των Αμερικανίδων-ων ανέφεραν ότι παρακολουθούν τηλεόραση, είτε ζωντανά, είτε με το σύστημα αγοράς συγκεκριμένου προγράμματος ή μέσω ψηφιακού αναπαραγωγέα βίντεο, τοποθετώντας το συγκεκριμένο είδος ψυχαγωγίας ως την αγαπημένη τους δραστηριότητα σε ό,τι αφορά τα μέσα. Το 2008, το αντίστοιχο ποσοστό ήταν στο 26%, όπως διαπιστώνει η έρευνα που αφορούσε τις προτιμήσεις των Αμερικανίδων-ων στην ψυχαγωγία.
Η μέση εβδομαδιαία παρακολούθηση τηλεόρασης αυξήθηκε στις 18 ώρες από τις 16 που ήταν πέρυσι. Τα εξοικειωμένα στο ίντερνετ άτομα που έχουν γεννηθεί από το 1980 έως το 1995, καταγράφουν τη μεγαλύτερη αύξηση, σύμφωνα με την έρευνα της Deloite για την Κατάσταση της Δημοκρατίας στα Μέσα Ενημέρωσης το 2009.
Την ίδια στιγμή, οι καταναλώτριες-ες μέσω διαδικτύου δείχνουν κάθετη πτωτική τάση στο να επιλέξουν να δουν διαφήμιση στο internet ακόμη και εάν θέλουν περισσότερη πληροφόρηση για ένα προϊόν.
Το άρθρο το βρήκαμε στις 15.12.09 στην εφημερίδα Ελευθεροτυπία, στην http://www.enet.gr/?i=news.el.kosmos&id=112640