21 Οκτ 2010

Δημήτρης Τσαμπρούνης, Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος

Φίλες, φίλοι

Είμαι ο Δημήτρης Τσαμπρούνης, γεννήθηκα στο Παγκράτι και μεγάλωσα στον Υμηττό. Αποφοίτησα από τη Γερμανική Σχολή Αθηνών το 1984. Πέτυχα στις εδώ εισαγωγικές σε πολυτεχνική σχολή (μηχανολόγων), αλλά σπούδασα στη Γερμανία (Μόναχο) ηλεκτρολόγος μηχ/κός με μεταπτυχιακό στην περιβαλλοντολογία. Εκεί εργάστηκα για 2 χρόνια πριν γυρίσω Ελλάδα το 1993 για την 19μηνη στρατιωτική μου υποχρέωση.

Εργάζομαι ως ελεύθερος επαγγελματίας – μηχανικός. Επαγγελματικά τελώ στροφή στον τομέα των ΑΠΕ/ εξοικονόμηση ενέργειας.

Από το 2003 σημαντικό κομμάτι μου έχω αφιερώσει στον Lgbt ακτιβισμό. Συμμετείχα με πρωταγωνιστικό ρόλο σε όλες τις εξελίξεις της λεσβιακής, γκέι, αμφί και τρανς κοινότητας, στη δημιουργία σωματείου, στο χτίσιμο της Athens Pride, μεταξύ άλλων και ως εκπρόσωπος τύπου, από όπου παραιτήθηκα προκειμένου να αποδεχτώ την υποψηφιότητά μου. Τον Ιούνιο του 2008 τέλεσα πολιτικό γάμο στην Τήλο, ο οποίος βρίσκεται στο εφετείο.

Συμμετέχω ως ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ στο συνδυασμό «Δικαίωμα στην πόλη» με επικεφαλής τον Γιώργο Καμίνη (πρώην Συνήγορος του Πολίτη), ο οποίος στηρίζεται από τα κόμματα των Οικολόγων Πράσινων, Δημοκρατικής Αριστεράς, Δράσης και ΠΑΣΟΚ, καθώς και από πρόσωπα της κοινωνίας των πολιτ(ισσ)ών.

Με την εκλογή μου στο Δήμο Θα συνεχίσω να εργάζομαι και από τη νέα θέση μου στο Δήμο της Αθήνας για την ορατότητα σε λεσβίες, γκέι, αμφί και τρανς.

Επιθυμώ να προωθήσω τα θέματα της κοινότητας στο Δήμο (προώθηση της Athens Pride, θεσμοθέτηση διαλόγου, παρατηρητήριο για την Lgbtφοβία, χώρος στέγασης ομάδων κ.α)

Η Ημέρα Υπερηφάνειας- Pride είναι συνώνυμο της αξιοπρέπειας. Επιθυμώ να δω την Αθήνα να κερδίζει πάλι σε αξιοπρέπεια.

Επιθυμώ η Αθήνα να γίνει βιώσιμη πόλη.

ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ - ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ

Επικοινωνήστε μαζί μου στην http://www.facebook.com/pages/Demetres-Tsamprounes-kai-Dikaioma-sten-Pole#!/pages/Demetres-Tsamprounes-kai-Dikaioma-sten-Pole/140779132634333