8 Μαΐ 2010

H Chély Wright ανακοίνωσε ότι είναι λεσβία

Η καλλιτέχνιδα από τις ΗΠΑ, Chély Wright ανακοίνωσε ότι είναι λεσβία.

Η 39χρονη από το Κάνσας εκ-δήλωσε την σεξουαλικότητα της μετά από μήνες φημών.

Η Wright αποκάλυψε αυτήν την εβδομάδα στο περιοδικό “People” ότι είχε προσευχηθει να μην είναι λεσβία και ότι έλεγε "ψέματα" στην εαυτή της για χρόνια.
Είπε: "η αλήθεια είναι ότι είμαι λεσβία. Η αλήθεια είναι ότι έκρυψα τον λεσβιασμό μου σε όλη τη σταδιοδρομία μου.

«Έλεγα ψέματα κάθε μέρα, είπα ψέματα στην εαυτή μου για μεγάλο χρονικό διάστημα και στη συνέχεια, όταν σταμάτησα ψέματα στην εαυτή μου, έλεγα ακόμα πολλά ψέματα στις θαυμάστριές-ες μου και πολλά ψέματα στην οικογένειά μου και στις φίλες-ους μου,» είπε η ίδια.

"Η μουσική Country δεν είναι άνετη, με ανοιχτά λεσβία καλλιτέχνιδα country μουσικής». «Διάβασα σειρές σημειώσεων σαν να ήταν παραμύθια, πουθενά εκεί δεν διάβασα κάτι για τις λεσβίες".

Η Wright πρόσθεσε ότι η ίδια εφηύρε μια προσευχή, την επαναλάμβανε τρεις φορές την ημέρα: "Απλώς πάρτο μακριά, παρακαλώ, παρακαλώ, παρακαλώ Θεέ, μην μ' αφήσεις να είμαι λεσβία".

Είπε ότι είχε σκεφτεί να αυτοκτονήσει, αλλά στη συνέχεια αποφάσισε να εκ-δηλωθεί δημόσια μετά από υποψίες ότι ο Θεός προτιμά να είναι ειλικρινής.

Η Wright θα δημοσιεύσει απομνημονεύματα της, Like Me=Σαν και μένα, και το νέο της άλμπουμ, Lifted Off the Ground, αυτή την εβδομάδα.


Το άρθρο το βρήκαμε στις 6.5.10 και το μεταφράσαμε, από την Pink News στην http://www.pinknews.co.uk/2010/05/06/country-music-star-chely-wright-is-a-lesbian/