31 Ιουλ 2010

Η Anne Rice εγκαταλείπει τον χριστιανισμό

Η συγγράφισσα: Anne Rice "εγκαταλείπει” το να είναι χριστιανή εξ' αιτίας της στάσης του χριστιανισμού προς τις queer και τις γυναίκες

Η Anne Rice, συγγράφισα της ταινίας “Συνέντευξη με ένα βαμπίρ”, «εγκατέλειψε» το Χριστιανισμό εξ' αιτίας της πίστης που έχει “εχθρική” στάση για τα queer δικαιώματα, τις γυναίκες και την αντισύλληψη.

Έχει μετατραπεί σε καθολική πριν από 12 χρονιές, αλλά ανακοίνωσε στο Facebook της χθες ότι αν και παραμένει «δεσμευμένη στο Χριστό», αυτή δεν ήθελε πια να είναι μέρος της πίστης.

Η Rice ανατράφηκε ως καθολική, αλλά ήταν άθεη για πολλά χρόνια μέχρι που αποφάσισε στην ηλικία των 57 να αφιερώσει τα γραπτά της εξ ολοκλήρου στον Χριστό.

Την Τρίτη, η ίδια δημοσίευσε στη σελίδα της στο Facebook μια ιστορία για μια Αμερικανή Ρεπουμπλικανή που συνδέεται με μια πανκ-ροκ Χριστιανή υπουργό που φέρεται να είπε ότι οι μουσουλμανικές χώρες, οι οποίες εκτελούν τις queer είναι πιο «ηθικές» από τις ΗΠΑ.

Η Rice έγραψε: "Δεν ενδιαφέρονται πολλές, μας περιφρονούν, τις Χριστιανές-ους, και θεωρούν πως είμαστε ανίδεες και πολύ βίαιες. Εγώ δεν τις κατηγορώ. Αυτού του είδους τα πράγματα με κάνουν να κλαίω. Ίσως η δέσμευση στον Χριστό σημαίνει ότι δεν είμαι Χριστιανή.

Την Τετάρτη, πρόσθεσε: «Γι 'αυτές που ενδιαφέρονται, και καταλαβαίνω αν δεν ενδιαφέρονται: Σήμερα παύω να είμαι Χριστιανή. Είμαι εκτός. Παραμένω αφοσιωμένη στον Χριστό, όπως πάντα, αλλά δεν είμαι «χριστιανή» ή δεν είμαι μέρος του Χριστιανισμού.

"Είναι απλώς αδύνατο για μένα να «ανήκω» σε αυτή την εριστική, εχθρική, φιλόνικη, και δικαίως διαβόητη ομάδα. Για δέκα χρόνια, δοκίμασα. Απέτυχα. Είμαι εκτός-ξένη. Η συνείδησή μου δεν μου επιτρέπει τίποτα λιγότερο".

"Σταμάτησα να είμαι Χριστιανή. Είμαι εκτός. Στο όνομα του Χριστού, αρνούμαι να εναντιώνομαι στις queer. Αρνούμαι να είμαι κατά των γυναικών. Αρνούμαι να είμαι κατά του τεχνητού ελέγχου των γεννήσεων. Αρνούμαι να είμαι αντι- δημοκράτισα. Αρνούμαι να αντιτίθεμαι στον κοσμικό ανθρωπισμό. Αρνούμαι να είμαι κατά της επιστήμης. Αρνούμαι να τάσσομαι κατά της ζωής. Στο όνομα του Χριστού, παραιτούμαι από τον χριστιανισμό και από το να είμαι χριστιανή. Αμήν ".

Ενημέρωσε την σελίδα της σήμερα για να πει, πως η πίστη της στο Χριστό ήταν "κεντρική" αλλά το να "ακολουθείς” τον Χριστό, δεν σημαίνει πως ακολουθείς τις-τους οπαδούς του".


Το άρθρο το βρήκαμε στις 30.7.10 και το μεταφράσαμε, από την Pink News στν http://www.pinknews.co.uk/2010/07/30/author-anne-rice-quits-being-a-christian-over-attitudes-to-gays-and-women/