16 Ιουλ 2009

Η Τζος Στόουν έπαιξε την λεσβία

Επιτυχία μόλις 22 ετών

Είσαι η νεότερη σε ηλικία στη λίστα των «Sunday Times» με τις πλουσιότερες ανθρώπους του πλανήτη...
(Γέλια) «Σωστά. Αλλά εντάξει, δεν ήταν κάτι που έγινε ξαφνικά μέσα σε μία μέρα. Είναι βασικά οι πωλήσεις των δίσκων μου. Περισσότερα από δέκα εκατομμύρια αντίτυπα. Είμαι τυχερή».
Βρίσκεσαι και μέσα στη λίστα του περιοδικού «Maxim» με τις πιο... καυτές γυναίκες του κόσμου.Ακόμα πιο δυνατά γέλια). «Αλήθεια είναι κι αυτό. Το διάβασα όταν κυκλοφόρησε το περιοδικό πριν από δύο χρόνια περίπου. Είχε μεγάλη φάση».
Η φωνή της Τζος Στόουν, που ακούγεται από την άλλη άκρη της τηλεφωνικής γραμμής, έχει όλο τον ενθουσιασμό των 22 της χρόνων. Η αγγλίδα τραγουδοποιός και τραγουδίστρια είναι κιόλας ένα από τα πιο εμπορικά ονόματα της σόουλ και τού r n' b.
Αύριο θ' ανέβει στο θέατρο του Λυκαβηττού για την πρώτη της συναυλία, αλλά είχε έρθει και παλιότερα για διακοπές με την οικογένειά της στην Κέρκυρα. «Είμαι τυχερή γιατί είχα αρχίσει να ταξιδεύω πολύ από μικρή. Θαυμάσιο μέρος η Ελλάδα, μου έμεινε αξέχαστη». Οσο για το κοινό, προτιμά «τον κόσμο που εκδηλώνεται και τραγουδάει δυνατά. Στις συναυλίες μου δεν έχω πλάνο. Ανεβαίνω στη σκηνή και όπου με βγάλει».
Δεν είχε συμπληρώσει καν τα 14 της όταν εμφανίστηκε πρώτη φορά σε μία εκπομπή της βρετανικής τηλεόρασης τραγουδώντας το «(You Make Me Feel Like) Α Natural Woman», μεγάλη επιτυχία της Αρίθα Φράνκλιν. «Είναι η τραγουδίστρια που με επηρέασε περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη» μου λέει. «Δέκα χρόνων ήμουν όταν την είδα σε μια τηλεοπτική εκπομπή. Εχω επηρεαστεί και από άλλες γυναίκες στη μουσική: την Τρέισι Τσάπμαν, την Ιντια Αρί, τη Λορίν Χιλ».

Της εξηγώ ότι λίγες μέρες πριν από τη δική της εμφάνιση είχε προγραμματιστεί στην Αθήνα κι εκείνη της Λορίν Χιλ, αλλά ματαίωσε την ευρωπαϊκή της περιοδεία για λόγους υγείας. «Εύχομαι να είναι καλά και να επανέλθει γρήγορα στη μουσική» λέει και ο νους και των δυο μας πηγαίνει στα προβλήματα που αντιμετώπιζε η Χιλ με τα ναρκωτικά.
Η Τζος είναι το ακριβώς αντίθετο: «Ούτε κρέας δεν έχω δοκιμάσει στη ζωή μου». Τρεις δίσκους έχει κυκλοφορήσει η Τζος Στόουν. Ο πρώτος της ήταν το «The Soul Sessions» με διασκευές επιτυχιών της σόουλ. Ηταν μόλις 16 χρόνων κι όμως ακουγόταν σαν μία έμπειρη ερμηνεύτρια. Την επόμενη χρονιά ακολούθησε το «Mind, Body & Soul». Σημείωσε κι ένα ρεκόρ: Ηταν η πιο νεαρή τραγουδίστρια που ανέβηκε ποτέ στο Νο 1 του βρετανικού τσαρτ. Ακολούθησε το «Introducing Joss Stone», ενώ τώρα βγάζει το νέο της δίσκο, με τον τίτλο «Colour Me Free». «Δεν χρειάστηκα παρά λίγες μόνο μέρες για να το ηχογραφήσω. Σηκώθηκα ένα πρωί και είπα πως θέλω να κάνω ένα άλμπουμ και θα το κάνω τώρα. Την επομένη μπήκα στο στούντιο και διασκέδασα αφάνταστα. Ετσι αβίαστα βγήκε και ο τίτλος. Η ελευθερία είναι αυτό που θέλω περισσότερο».
Η Τζος Στόουν ακολουθεί καριέρα και ως ηθοποιός. Το ντεμπούτο της το έκανε στην ταινία φαντασίας «Εραγκον», ενώ στη συνέχεια υποδύθηκε τον ρόλο μιας λεσβίας στο «Snappers». «Είχε», λέει, «κάποιες δύσκολες σκηνές, αλλά μου αρέσουν οι προκλήσεις». Πέρυσι συμμετείχε και στον τρίτο κύκλο των «Tudors». «Αλλο ο κινηματογράφος και άλλο η μουσική. Είναι δύο ανεξάρτητα μεταξύ τους πράγματα. Μου αρέσουν οι ταινίες, αλλά η μουσική είναι το παν για μένα». *

Το άρθρο το βρήκαμε στι 16.7.09 στην εφημερίδα Ελευθεροτυπία, γραμμένο από τον http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=57820