8 Μαΐ 2012

Η Ellis Young θα κάνει παράσταση με ιστορίες δημόσιας εκ-δήλωσης λεσβιών και αμφισεξουαλικών


Ζητούνται: οι ιστορίες της δημόσιας εκ-δήλωσης σας για μια νέα παράσταση

Η Ellis Young εξηγεί πώς γυρίζει την προσωπική μας ιστορίες σε παράσταση

Όταν ήμουν 17, ερωτεύτηκα μια κοπέλα για πρώτη φορά. Το όνομά της ήταν Liz και η καυστική σχέση μας τελείωσε τόσο γρήγορα όσο είχε αρχίσει, αλλά με είχε αλλάξει για πάντα. Πάντα πίστευα ότι ήμουν «ετερό», όπως όλες οι άλλες», μέχρι που εκείνη μου έδειξε πως είμαι αλλοιώς». Ποτέ δεν είχα σκεφτεί ότι πέντε χρόνια αργότερα θα έλεγα την ιστορία της δημόσιας εκ-δήλωσής μου επί σκηνής σε μια στενή ομάδα 40 ατόμων για την παραγωγή μεταπτυχιακής μου στο πανεπιστήμιο.

Φυσικά δεν είπα μόνο τη δική μου ιστορία, πήρα συνεντεύξεις από 30 λεσβίες και αμφισεξουαλικές στην Αγγλία και στις Ην. Πολιτείες και μοιράστηκα μερικές από τις παραπολλές ιστορίες τις. Εγώ αρχικά ξεκίνησα μόνο για να πω τις ιστορίες λεσβιών, από το “Μονόλογοι αιδίων”, αλλά με αυτό τον τρόπο, κατάφερα να ανοίξω τα μάτια της θεατή στην πραγματικότητα της λεπτής και, μερικές φορές, καταστροφικής διαδικασίας της δημόσιας εκ-δήλωσης. Πήρα συνέντευξη από μια ποικιλία λεσβιών και αμφισεξουαλικών από κάθε ηλικία και μορφωτικού επιπέδου, προκειμένου να συλλέξω ένα ευρύ φάσμα ιστοριών και βρήκα διάφορους τρόπους για να τις μοιραστώ με το κοινό.

Αυτό ήταν πριν από δύο χρόνια και τώρα ανυπομονώ να επανεξετάσω και να επεκτείνω και να τις δείξω ως παράσταση στο Φεστιβάλ SOLO στο Λονδίνο στις 28 Ιουλίου.

Ψάχνω για περισσότερες λεσβίες και αμφισεξουαλικές, για να πάρει συνέντευξη για τις εμπειρίες τις κατά την διαδικασία της δημόσιας εκ-δήλωσης. Θα μετατρέψω τις ιστορίες σε μονολόγους και, ενδεχομένως, να τις χρησιμοποιήσω για την παράσταση σε κάποια μορφή. Όλες οι ιστορίες είναι ανώνυμες και έχουν εγκριθεί από κάθε λεσβία ή αμφισεξουαλική πριν να χρησιμοποιηθούν στη παράσταση ή να παρουσιαστούν στην ιστοσελίδα www.comingoutonstage.webs.com. Δημιούργησα αυτή την ιστοσελίδα για να τεκμηριώσω τη διαδικασία της κατάρτισης της παράσταση, αλλά και ως ένα μέρος για να μοιραστώ τις ιστορίες που δεν θα χωρούν επί σκηνής λόγω χρονικών περιορισμών. Μη διστάσετε να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα και να διαβάσετε μερικές από τις ιστορίες που έχω ήδη συλλέξει, συμπεριλαμβανομένης και της δικής μου.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τον καταμερισμό ιστορία σας ή να δημιουργήσετε μια συνέντευξη μέσω Skype, e-mail ή προσωπικά, παρακαλώ στείλτε μου σχετικά στο μέιλ lisamichellellis@hotmail.com.

Ανυπομονώ να ακούσω τις ιστορίες σας.

Ellis Young


Την είδηση την βρήκαμε στις 4.5.12 και την μεταφράσαμε από την Diva magazine στην http://www.divamag.co.uk/category/arts-entertainment/wanted-your-coming-out-stories-for-a-new-stage-show.aspx