11 Μαΐ 2012

Θέλεις πράγματι να ήσουν λεσβία;

Μια λεσβία αναρωτιέται γιατί όλες οι ετερό που συναντά θέλουν να είναι όπως αυτή ...

Μόλις είχα «εκ-δηλωθεί» σε μια συναδέλφισα με ένα ποτήρι κρασί και κάποια ορεκτικά. Ονειροπόλησε στο ποτήρι του κρασιού της και είπε, "Μακάρι να ήμουν λεσβία". Τι σκέφτεται αναρωτήθηκα, μια λάμπα του τζίνι;

Το να εύχεσαι να είσαι λεσβία είναι αστείο πράγμα. Μια μεγάλη λαχειοφόρο αγορά, ένα διαφορετικό τέλος στην Πατρίδα, όπως είπε η Dannii Minogue στο X-Factor, ή τα χάμπουργκερ πράγματι καίνε θερμίδες, αυτά είναι τα είδη των πραγμάτων που θα επιθυμούσες, αν είχες την ευκαιρία, σίγουρα; Α, και την παγκόσμια ειρήνη φυσικά. * δήλωση της Μις Κόσμος*

Ετερό γυναίκες μου έχουν δηλώσει ότι επιθυμούν να ήταν λεσβίες τόσες φορές και κάθε φορά που το ακούω σκέφτομαι το ίδιο πράγμα: "Όμως το πιστεύετε πραγματικά; Ή είστε απλώς τρελές από θυμό με το σύντροφό σας που κατούρησε στην τσάντα σας όταν πάλι είναι μεθυσμένος;"

Νομίζω ότι πιστεύουν ότι το να είσαι λεσβία είναι κάπως πιο εύκολο επειδή δεν εμπλέκονται άνδρες. Αλλά το να είσαι σε σχέση με συντρόφισες είναι συγχρόνως σε σύγκριση επειδή δεν έχουν ιδέα για το τι συμβαίνει. Θα ρωτήσω αν είσαι εντάξει, και αν απαντήσεις ναι, τότε θα ρωτήσω αν αυτό είναι πολύ καλό γι 'αυτούς, που είστε εδώ στην παμπ. Όποια έχει δοκιμάσει ποτέ να απαντήσει στη λεσβία συντρόφισά της στο, “Τι λάθος υπάρχει;", με την απάντηση "τίποτα" θα πρέπει να γνωρίζει ότι στις επόμενες 24 ώρες θα υπάρξουν σκηνές ανάκρισης τύπου Jack Bauer που μοιάζει με τη σκηνή Haribo, όπου ο μπαμπάς έχει φάει όλα τα τηγανητά αυγά.

Ευτελίζει τις λεσβιακές σχέσεις να υπαινίσονται ότι κατά κάποιο τρόπο στερούνται την καθημερινή δραματοποίηση και το συναίσθημα που είναι μέρος της λειτουργίας κάθε σχέσης. Να πιστεύουν ότι τα λεσβιακά ζευγάρια δεν τσακωνόμαστε για το πεταμένο παντελόνι στο πάτωμα του μπάνιου ή ποιά ήταν η τελευταία που άδειασε το πλυντήριο πιάτων; Δεν είναι όλα κοινές ντουλάπες, έχουν διαροές τα λουτρά, και ακούγονται τα προβλήματα όλων πάνω από ένα φλιτζάνι τσάι από βότανα. Το να είσαι λεσβία δεν είναι απλά ένα μεγάλο πλατωνικό πυτζάμα πάρτυ. Αυτή η βλακώδης άποψη είναι υπαρκτή. Δεν είναι πολύ διασκεδαστικό, που μεταβιβάζεται, αλλά είναι ακόμη υπαρκτή.

Το αστείο είναι ότι συνήθιζα να εύχομαι να ήμουν ετερό, όπως οι φίλες μου, αλλά πια είμαι χαρούμενη που είμαι λεσβία. Αγαπώ τη ζωή μου και δεν θα ήθελα κανέναν άλλο τρόπο ζωής. Υπάρχουν ακόμα φορές, όμως, που εύχομαι το να είσαι λεσβία να ήταν τόσο εύκολο όσο είναι για τις ετερό. Επιθυμώ όπως εκείνες όταν εκδηλώνουν την αγάπη τις δημόσια να μη νοιώθω σαν να κάνω μια δήλωση και να ήταν μόνο μια απλή αόρατη χειρονομία όπως είναι για την αδερφή μου και το σύζυγό της. Είμαι βέβαιη ότι αν η συναδέλφισά μου είχε μια γεύση το τι είναι να αντιμετωπίζεσαι με τον τρόπο που πολλές λεσβίες αντιμετωπίζονται θα είναι πιο προσεκτική με αυτό που επιθυμεί.

Έτσι, αποφασίζω να της το θέσω καθαρά, "Γιατί θα ήθελες να ήσουν λεσβία;" Ίσως μιλάει το κρασί, αλλά καθώς πολύ καλά γνώριζα και περίμενα, μου είπε, “Επειδή πιστεύω ότι οι λεσβίες είναι εξαιρετικές"

Αυτή η γυναίκα γνωρίζει με σαφήνεια για ποιο πράγμα μιλάει. Ποια είμαι εγώ να διαφωνήσω μαζί της;


Την είδηση την βρήκαμε στις 11.5.12 και την μεταφράσαμε από την Diva magazine γραμμένη από την Sarah Westwood στην http://www.divamag.co.uk/category/comment/the-rubbish-lesbian-11-may-2012.aspx