Στην πρώτη γραμμή για την ηλεκτροκίνηση η Γερμανία
Μέτρα, ώστε η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία να συνεχίσει να πρωταγωνιστεί και στην εποχή της ηλεκτροκίνησης, επεξεργάζεται το Βερολίνο.
Η γερμανική κυβέρνηση ανακοίνωσε σχέδιο δράσης, το οποίο περιλαμβανει κίνητρα για την έρευνα και αναπτυξη ηλεκτροκίνητων οχημάτων και τη δημιουργία εθνικού δικτύου σταθών επαναφόρτισης των μπαταριών τους. Προβλέπει επίσης την παροχή κινήτρων στις καταναλώτριες-ες για να προτιμήσουν ηλεκτρικά και υβριδικά αυτοκίνητα. Η Γερμανία έχει βάλει τον πήχυ στην κυκλοφορία εκατό χιλιάδων "πράσινων" οχημάτων μέχρι το 2012, καθώς και στη λειτουργία του δικτύου επαναφόρτισης έως το 2020. Για να επιτευχθούν οι παραπάνω στόχοι, η κυβέρνηση κάλεσε τις αυτοκινητοβιομηχανίες να ρίηουν το βάρος τους, τα επόμενα δύο χρόνια, στην ανάπτυξη αποδοτικότερων και ελαφρύτερων μπαταριών και κυψελών καυσίμων.
"Η Γερμανία πρέπει να είναι η ηγέτιδα της αγοράς στον τομέα της ηλεκτροκίνησης", δήλωσε ο υπουργός Μεταφορών Βόλφγκανγκ Τίφενζεε, με αφορμή την κυβερνητική πρωτοβουλία. Στο πνεύμα των ημερών εντάσσεται και η έιδηση για την επανακυκλοφορία του θρυλικού ανατολικογερμανικού τραμπάντ, αυτή τη φορά με ηλεκτροκινητήρα.
Το άρθρο το βρήκαμε στις 19.8.09 στην εφημερίδα Ελευθεροτυπία, στην http://www.enet.gr/?i=news.el.kosmos&id=74479.
Η Γερμανία ήταν η πρώτη που έβγαλε το smart δοκιμαστικά με ηλεκτροκίνηση αλλά και με υδρογόνο. Σε έκθεση που έκανε η ίδια η εταιρεία smart στο Βερολίνο το 1999. Ευαγγελία Βλάμη