26 Αυγ 2009

Η λεσβία Κατρίν, έγινε ο γκέι Άντριαν

Από σέξι λεσβία γκέι

Οι καμπύλες της προκαλούσαν το θαυμασμό, τα τέλεια χείλη της μαγνήτιζαν τα ανδρικά βλέμματα και το ξανθό μακρύ μαλλί ολοκλήρωνε την εντυπωσιακή παρουσία της Katherine Dalton.

Η καλλονή από τη Βρετανία, για πολλά χρόνια ένιωθε εγκλωβισμένη στο γυναικείο κορμί της. Η έλξη της για το γυναικείο φύλο ήταν ακατανίκητη, όσο και αν προσπάθησε να την καταπολεμήσει. Πλέον, στα 31 της χρόνια και έπειτα από μία σειρά χειρουργικών επεμβάσεων η Katherine ονομάζεται Adrian.

«Για χρόνια ήμουν ένας άνδρας φυλακισμένος σε ένα γυναικείο σώμα. Και παρόλο που ήμουν όμορφη γυναίκα ένιωθα άσχημα εφόσον δεν ήμουν αυτό που ήθελα. Τώρα νιώθω ολοκληρωμένος και είναι φανταστικό», δηλώνει φανερώνοντας τα αισθήματα που είχε για την φύση του.

Ο Adrian είναι τώρα μόνος, αλλά ευελπιστεί ότι θα προσεγγίσει σχέσεις. Παραδόξως, παρόλο που όταν ήταν γυναίκα έκανε σχέσεις με γυναίκες, τώρα αισθάνεται έλξη για άνδρες. «Με τραβούσαν οι γυναίκες όταν ήμουν γυναίκα, αλλά τώρα με θεωρώ gay», τονίζει με αφοπλιστική ειλικρίνεια και συμπληρώνει: «Δεν ξέρω τι επιφυλάσσει το μέλλον. Θα ήθελα να ταξιδέψω και να ζήσω στην Αυστραλία αλλά τώρα είμαι χαρούμενος για τον εαυτό μου».

Ως άνδρας, πλέον, ο Adrian δηλώνει: «Δεν μπορώ να πω ότι μου λείπει οτιδήποτε από τη γυναικεία φύση, καθώς ήθελα να γίνω άνδρας, αλλά τώρα βλέπω πόσο διαφορετικά μου φέρονται οι άνθρωποι. Οι γυναίκες είναι πολύ καλύτερες απέναντί μου, κυρίως στη δουλειά, προφανώς γιατί δεν με θεωρούν πλέον ως απειλή» και καταλήγει: «Προφανώς και δεν θα βρω πόρτες ανοιχτές για βοήθεια, αλλά μπορώ να ζήσω με αυτό».



Το άρθρο το βρήκαμε στην ηλεκτρονική εφημερίδα zougla.gr, στην http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=41479. Από εκεί και οι φωτογραφίες.