30 Αυγ 2009

Λεσβία η Μέρι-Μπεθ Πάτερσον

Η extra large τραγουδίστρια που έγινε μούσα των σχεδιαστών

Μέχρι χτες η Μέρι-Μπεθ Πάτερσον-Mary Beth Patterson ήταν μία άγνωστη παχύσαρκη κοπέλα από το Αρκάνσας. Σήμερα είναι η Μπεθ Ντίτο, η ευτραφέστατη, φανατική λεσβία, φεμινίστρια και πανκ τραγουδίστρια του συγκροτήματος Gossip που το 2006 αναδείχτηκε «η πιο cool προσωπικότητα της χρονιάς» από το περιοδικό «Nme».

Η ίδια όχι μόνο δεν αισθάνεται άβολα με τα σχεδόν εκατό κιλά της, αλλά αντιθέτως είναι απόλυτα συμφιλιωμένη μαζί τους και δεν κάνει ούτε λόγο για δίαιτα. «Αν σκέφτομαι να αδυνατίσω; Ούτε για αστείο! Το μότο μου είναι “the bigger, the better” (όσο μεγαλύτερη, τόσο καλύτερη)» λέει γελώντας και αποδεικνύοντας ότι η διασημότητα δεν την έχει αλλάξει.

Η 28χρονη Μπεθ πέρασε τα παιδικά της χρόνια σε ένα σπίτι δύο δωματίων με τη μητέρα της, η οποία εργαζόταν στο ταμείο ενός φαστφουντάδικου, και τα έξι αδέρφια της. Στα 18 της χρόνια πήγε στο Πόρτλαντ και ίδρυσε μαζί με τον φίλο της Μπρέις Πέιν το συγκρότημα Gossip. Η επιτυχία ήρθε το 2006 με το άλμπουμ «Standing in the way of control», το οποίο αναρριχήθηκε γρήγορα στην κορυφή των βρετανικών charts.

Περισσότερο από τη φωνή της όμως κατάφερε να σχολιάζεται για το απροσδόκητα κομψό στιλ της. Μάλιστα την περσινή χρονιά κέρδισε το «Glamour Award» για τις στιλάτες εμφανίσεις της, ενώ λέγεται ότι πολλές-οι διάσημες-οι σχεδιάστριες-ες την έχουν ανακηρύξει μούσα τους. «Πρότυπο εγώ; Μα δεν έχω αλλάξει καθόλου από τον καιρό που εμφανιζόμουν με το συγκρότημά μου στις καντίνες του Πόρτλαντ. Θα έλεγα ότι είμαι απλώς μια κοπέλα που της αρέσει να ντύνεται ωραία» εξηγεί η Μπεθ, επισημαίνοντας ότι περισσότερο από τη μόδα τής αρέσουν τα φορέματα. «Ηταν πάντα το πάθος μου, από τότε που ήμουν μικρή. Η διαφορά είναι ότι τώρα οι σχεδιάστριες-ες δημιουργούν κομμάτια ειδικά για μένα».

Η 28χρονη τραγουδίστρια δεν κρύβει ότι της αρέσει να πειραματίζεται με την εξωτερική της εμφάνιση: «Εμείς τα “μεγάλα κορίτσια” οφείλουμε να είμαστε δημιουργικά. Δεν αντέχω τις παχιές γυναίκες που παραπονιούνται ότι δεν βρίσκουν ρούχα που να τις κάνουν. Θα πρέπει να τα εφεύρουν! Εμένα αν μου αρέσει ένα ρούχο, αλλά δεν είναι στο μέγεθός μου, το μετατρέπω. Για παράδειγμα, έχω πολλά κολιέ που αρχικά ήταν ζώνες, καθώς και πολλά μπλουζάκια που κανονικά ήταν φούστες!» Οσο για τα μπικίνι που επιλέγει να φοράει επί σκηνής, εξηγεί ότι τα προτιμάει για πρακτικούς λόγους, αφού οι ζωντανές εμφανίσεις συνεπάγονται πολύ ιδρώτα.

«Να βγούμε στους δρόμους για τις ΛεΠΑΤ»
Σε ό,τι αφορά την προσωπική ζωή της, η Μπεθ δεν έκρυψε ποτέ ότι είναι λεσβία. «Αγαπάω τις ΛεΠΑΤ, είμαι λεσβία και νιώθω περήφανη γι’ αυτό. Αν σκεφτώ ότι μέχρι πριν από κάποιο καιρό οι ΛεΠΑΤ ήταν υποχρεωμένες-οι να κρύβονται, θεωρώ ότι η γενιά μου είναι τυχερή και ότι θα πρέπει να βγαίνουμε στους δρόμους για να εξασφαλίσουμε ίσα δικαιώματα για όλες-ους» λέει η 28χρονη σταρ, η οποία αν και παλιότερα είχε γράψει ένα τραγούδι για να υπερασπιστεί το δικαίωμα γάμου μεταξύ ΛεΠΑΤ, πλέον εξηγεί ότι δεν αισθάνεται την ανάγκη να νυμφεφθεί. «Δεν συγκατοικώ καν με τη συντρόφισσα μου. Ο μόνος λόγος για τον οποίο θα νυμφεύομουν θα ήταν για το νυφικό. Το θέλω πριγκιπικό, όπως αυτό της Κάρι στην ταινία “Sex and the City”!»

Αυτήν την περίοδο η Ντίτο περιοδεύει ανά τον κόσμο για την προώθηση του νέου άλμπουμ «Music for men», ένας τίτλος αναπάντεχος, αν σκεφτεί καμιά-νεις ότι η ίδια είναι φανατική λεσβία, φεμινίστρια. «Μου αρέσει να είμαι ειρωνική και να αντιμετωπίζω με ελαφρότητα τα σοβαρά θέματα. Ο τίτλος αυτός γεννήθηκε με στόχο να κοροϊδέψω τη μουσική βιομηχανία, η οποία κυριαρχείται παραδοσιακά από άντρες» εξηγεί η Μπεθ προσθέτοντας ότι στο νέο άλμπουμ εμπνεύστηκε από τη μουσική της Τίνα Τάρνερ. «Τη λατρεύω. Ανήκει στη μουσική περίοδο που αγαπάω: τη δεκαετία του ’80».


Το άρθρο το βρήκαμε στις 18.7.09 στην εφημερίδα Εσπρέσσο, γραμμένο από την Αφροδίτη Ραυτοπούλου http://www.espressonews.gr/default.asp?pid=79&la=2&catid=0&artid=1029877&pg=1