24 Οκτ 2009

Χωρίς ιατρικές βεβαιώσεις η αλλαγή ονόματος για τις-τους τρανς

Οι τρανς που αλλάζουν δικαστικά τα ονόματά τες-τους δεν θα πρέπει πλέον να παρέχουν στα δικαστήρια ιατρικές βεβαιώσεις, μετά την απόφαση του ανωτάτου δικαστηρίου της Νέας Υόρκης.

Η περίπτωση αφορούσε τον Olin winn-Ritzenberg, έναν 23χρονο τρανς που προσπάθησε να αλλάξει το όνομά του νωρίτερα αυτή τη χρόνιά.

Όταν ένας υπάλληλος των δικαστηρίων της Νέας Υόρκης, του είπε ότι έπρεπε να παρουσιάσει μια βεβαίωση από την γιατρίνα -ο του, η οποίο θα απαριθμούσε ποιές ήταν «οι ανάγκες» για να αλλάξει το όνομά του, ήρθε σε επαφή με το Transgender νομικό Ταμείο Υπεράσπισης και Εκπαίδευσης για βοήθεια.

Η ομάδα κέρδισε την υπόθεση στις 21.10.09.

«Αυτή η απόφαση σημαίνει ότι μπορώ τελικά να αλλάξω το όνομά μου και να προχωρήσω με τη ζωή μου. Η μετάβαση του φύλου μου είναι ένα πολύ προσωπικό ταξίδι και καμία-εις δεν είναι σε πλεονεκτικότερη θέση για να αποφασίσει ότι πρέπει να αλλάξω το όνομά μου εκτός από μένα», δήλωσε ο Winn-Ritzenberg.

Σύμφωνα με την Guardian, ζήτησε την άδεια του πατέρα του για να χρησιμοποιήσει το μεσαίο οικογενειακό όνομά του.

«Το δοκίμασα αμέσως και αισθάνθηκα καλά», είπε «Με έφερε πιο κοντά με τους γονείς μου. Αισθάνθηκα λίγο άσχημα ότι έχανα ένα όνομα που η οικογένειά μου είχε διαλέξει, έτσι το γεγονός ότι προερχόταν από έναν από τους γονείς μου, ήταν ένα υπέρ».

Πρόσθεσε: «Για ένα λεπτό είχα θλιβεί που το όνομα «Leah»είχε επισήμως αφαιρεθεί και αισθάνθηκα ανήκε στο παρελθόν. Με βοηθά πραγματικά στην μετάβασή μου».


Το άρθρο το βρήκαμε στις 23.10.09 και το μεταφράσαμε από την Pink News, στην http://www.pinknews.co.uk/2009/10/23/ruling-bars-courts-from-asking-for-doctors-notes-in-trans-name-changes/