26 Ιουν 2012

Lady Gaga: Θα ήθελα να κάνω όλο το κόσμο Lbtiq

«Θα ήθελα να τις κάνω όλο το κόσμο Lbtiq», δηλώνει ημίγυμνη η Lady Gaga

Μια σέξι φωτογράφηση για το Αυστραλέζικο Maxim επέλεξε η Ιταλοαμερικανίδα σταρ για προμοτάρει το Αυστραλέζικο σκέλος της παγκόσμιας περιοδείας της.

«Δεν πρόκειται να συζητήσω την σεξουαλική μου ζωή μαζί σου.Το μόνο που θα σου πω είναι πως θα ήμουν ένα πολύ ευτυχισμένο κορίτσι αν μπορούσα να κάνω όλο τον κόσμο Lbtiq». Αυτό δήλωσε η Lady Gaga στο Αυστραλέζικο Maxim.

Προσθέτοντας: «Η κρεβατοκάμαρά μου είναι η σκηνή μου. Απλά είναι μια σκηνή που δεν επιτρέπω στο κοινό να δει. Γιατί όταν αφήσεις ανθρώπους να μπουν εκεί μέσα, πηδάνε την ενέργεια και μετατρέπουν το όλο πράγμα σε τσίρκο».

Αν και το κομμάτι της συνέντευξης που αναμένεται να συζητηθεί περισσότερο, είναι το πόσο «ερωτευμένη» ήταν στα 13 της με την Μπρίτνευ Σπίαρς. «Ήμουν 13 ετών όταν έγινε σταρ και συνήθιζα να πηγαίνω με τις φίλες μου έξω από το χώρο που γίνονταν τα γυρίσματα του TRL (σόου του MTV) και να περιμένουμε. Δεν ήμουν η μεγαλύτερη φαν της Μπρίτνευ, αλλά εντυπωσιαζόμουν από το είδος τρελαμένης φαν που κατάφερε να δημιουργήσει. Μου άρεσε να την βλέπω και να είμαι μέρος του σαματά».


Την είδηση και την φωτογραφία την βρήκαμε στις 25.6.12 από την ifimerida στην http://www.iefimerida.gr/news/56931/%C2%AB%CE%B8%CE%B1-%CE%AE%CE%B8%CE%B5%CE%BB%CE%B1-%CE%BD%CE%B1-%CE%BA%CE%AC%CE%BD%CF%89-%CF%84%CE%BF%CF%85%CF%82-%CF%80%CE%AC%CE%BD%CF%84%CE%B5%CF%82-gay%C2%BB-%CE%B4%CE%B7%CE%BB%CF%8E%CE%BD%CE%B5%CE%B9-%CE%B7%CE%BC%CE%AF%CE%B3%CF%85%CE%BC%CE%BD%CE%B7-%CE%B7-lady-gaga-%CE%B5%CE%B9%CE%BA%CF%8C%CE%BD%CE%B5%CF%82