Ο ελιγμός ήταν ότι πριν από κάθε λέξη και εικόνα εμφανιζόταν, η λέξη "εγώ" ή "άλλες" φωτιζόταν στην οθόνη για 35 χιλιοστά του δευτερολέπτου - αρκετά μεγάλο χρονικό διάστημα για τις συμμετέχουσες-ντες ώστε να επεξεργαστούν υποσυνείδητα τη λέξη, αλλά ήταν αρκετά μικρό ώστε δεν μπορούσαν να τη δουν αυτή λέξη συνειδητά.
Η θεωρία εδώ, γνωστή ως σημασιολογική ένωση, είναι ότι όταν "εγώ" προηγείται λέξεων ή εικόνων που αντανακλούν τον σεξουαλικό προσανατολισμό σου (για παράδειγμα, ετερό εικόνες για μια ετερό), θα απαντήσουμε αυτές τις εικόνες στη σωστή κατηγορία ταχύτερα από ό, τι όταν η λέξη "εγώ"προηγείται λέξεων ή εικόνων που δεν ταιριάζουν με τον σεξουαλικό προσανατολισμό σου (για παράδειγμα, λεσβιακές εικόνες για μια ετερό).
Η τεχνική αυτή, που προσαρμόστηκε από παρόμοιες δοκιμές-τέστ χρησιμοποιούνται για την εκτίμηση της στάσης υποσυνείδητων φυλετικών προκαταλήψεων, διακρίνει με αξιοπιστία μεταξύ εκείνων που αυτο-προσδιορίζονται ως ετερό και εκείνων που αυτοπροσδιορίζονται ως λεσβίες, γκέι ή αμφισεξουαλικές.
Με αυτή τη μεθοδολογία εντοπίσαμε μια υποομάδα των συμμετεχουσών-ντων οι οποίες, παρά τον αυτο-προσδιορισμό ως εξαιρετικά ετερό, ανέφερε κάποιο επίπεδο έλξης στο ίδιο φύλο (δηλαδή, συνέδεσαν το «εγώ» με το λεσβία που σχετίζονται με τις λέξεις και τις εικόνες πιο γρήγορα από ό,τι συνέδεσαν το "εγώ" με το ετερό που σχετίζονται με λέξεις και εικόνες). Πάνω από 20% εκείνων που αυτο-περιγράφηκαν -πολύ ετερό στην κλίμακα έδειξαν τη διαφορά αυτή.
Συγκεκριμένα, αυτά τα «αντιφατικά» πρόσωπα, είχαν επίσης σημαντικά περισσότερες πιθανότητες από τις άλλες συμμετέχουσες-ντες να ευνοήσουν πολιτικές κατά των Lbtiq, να είναι πρόθυμες να εκχωρήσουν σημαντικά αυστηρότερες ποινές σε δράστριες-ες ήσσονος σημασίας εγκλημάτων, αν τεκμαίρεται ότι είναι Lbtiq, και να εκφράσουν μεγαλύτερη επιθετικότητα αναμφίβολα προς τις Lbtiq (επίσης μετράται με τη βοήθεια των υποσυνείδητων εναυσμάτων). Έτσι η έρευνά μας δείχνει ότι κάποιες-οι που αντιτίθενται στη λεσβιακότητα, αμφισεξουαλικότητα τρέφουν μια νοερή έλξη προς το ίδιο φύλο.
Τι οδηγεί σε αυτή την καταπίεση; Βρήκαμε ότι οι συμμετέχουσες-ντες που δήλωσαν ότι έχουν την αποδοχή και την υποστήριξη των γονέων ήταν περισσότερο σε επαφή με τον εν δυνάμει σεξουαλικό προσανατολισμό τις και λιγότερο επιρρεπείς στην λεσβοφοβία, αμφιφοβία. Σε πρόσωπα των οποίων η σεξουαλική ταυτότητα ήταν σε αντίθεση με την εν δυνάμει σεξουαλική έλξη τους ήταν που πολύ πιο συχνά αυξήθηκε ο έλεγχος, όταν έγινε αντιληπτή από τις γονείς, η λιγότερη αποδοχή και περισσότερες προκαταλήψεις εναντίον των Lbtiq.
Είναι σημαντικό να τονίσουμε το αυτονόητο: Δεν είναι όλες όσες-οι συμμετέχουν σε εκστρατείες κατά των Lbtiq που αισθάνονται μυστικά μια έλξη για το ίδιο φύλο. Αλλά τουλάχιστον κάποιες-οι που αντιτίθενται στην λεσβιακότητα, αμφισεξουαλικότητα είναι πιθανό να είναι πρόσωπα που αγωνίζονται ενάντια στα ίδια τα κομμάτια της εαυτής τις, που οι ίδιες ήταν θύματα καταπίεσης και έλλειψης αποδοχής. Το κόστος είναι μεγάλο, όχι μόνο για τους στόχους των αντι-Lbtiq προσπαθειών, αλλά επίσης συχνά για τις δράστριες-ες. Καλά θα κάνουμε να θυμόμαστε ότι όλες οι εμπλεκόμενες σε αυτό αξίζουν τη συμπόνια μας.
Για να βρεθείτε στο πρώτο μέρος πατήστε εδώ
Την είδηση την βρήκαμε στις 27.4.12 και την μεταφράσαμε από την Nytimes.com γραμμένη από τον Richard M. Ryan και τον William S. Ryan στην http://www.nytimes.com/2012/04/29/opinion/sunday/homophobic-maybe-youre-gay.html?_r=2&src=me&ref=general
Ο κ. Richard M. Ryan είναι καθηγητής της ψυχολογίας, ψυχιατρικής και της εκπαίδευσης στο Πανεπιστήμιο του Ρότσεστερ. Ο κ. William S. Ryan είναι ένας διδακτορικός φοιτητής ψυχολογίας στο Πανεπιστήμιο της California, Santa Barbara.
Η θεωρία εδώ, γνωστή ως σημασιολογική ένωση, είναι ότι όταν "εγώ" προηγείται λέξεων ή εικόνων που αντανακλούν τον σεξουαλικό προσανατολισμό σου (για παράδειγμα, ετερό εικόνες για μια ετερό), θα απαντήσουμε αυτές τις εικόνες στη σωστή κατηγορία ταχύτερα από ό, τι όταν η λέξη "εγώ"προηγείται λέξεων ή εικόνων που δεν ταιριάζουν με τον σεξουαλικό προσανατολισμό σου (για παράδειγμα, λεσβιακές εικόνες για μια ετερό).
Η τεχνική αυτή, που προσαρμόστηκε από παρόμοιες δοκιμές-τέστ χρησιμοποιούνται για την εκτίμηση της στάσης υποσυνείδητων φυλετικών προκαταλήψεων, διακρίνει με αξιοπιστία μεταξύ εκείνων που αυτο-προσδιορίζονται ως ετερό και εκείνων που αυτοπροσδιορίζονται ως λεσβίες, γκέι ή αμφισεξουαλικές.
Με αυτή τη μεθοδολογία εντοπίσαμε μια υποομάδα των συμμετεχουσών-ντων οι οποίες, παρά τον αυτο-προσδιορισμό ως εξαιρετικά ετερό, ανέφερε κάποιο επίπεδο έλξης στο ίδιο φύλο (δηλαδή, συνέδεσαν το «εγώ» με το λεσβία που σχετίζονται με τις λέξεις και τις εικόνες πιο γρήγορα από ό,τι συνέδεσαν το "εγώ" με το ετερό που σχετίζονται με λέξεις και εικόνες). Πάνω από 20% εκείνων που αυτο-περιγράφηκαν -πολύ ετερό στην κλίμακα έδειξαν τη διαφορά αυτή.
Συγκεκριμένα, αυτά τα «αντιφατικά» πρόσωπα, είχαν επίσης σημαντικά περισσότερες πιθανότητες από τις άλλες συμμετέχουσες-ντες να ευνοήσουν πολιτικές κατά των Lbtiq, να είναι πρόθυμες να εκχωρήσουν σημαντικά αυστηρότερες ποινές σε δράστριες-ες ήσσονος σημασίας εγκλημάτων, αν τεκμαίρεται ότι είναι Lbtiq, και να εκφράσουν μεγαλύτερη επιθετικότητα αναμφίβολα προς τις Lbtiq (επίσης μετράται με τη βοήθεια των υποσυνείδητων εναυσμάτων). Έτσι η έρευνά μας δείχνει ότι κάποιες-οι που αντιτίθενται στη λεσβιακότητα, αμφισεξουαλικότητα τρέφουν μια νοερή έλξη προς το ίδιο φύλο.
Τι οδηγεί σε αυτή την καταπίεση; Βρήκαμε ότι οι συμμετέχουσες-ντες που δήλωσαν ότι έχουν την αποδοχή και την υποστήριξη των γονέων ήταν περισσότερο σε επαφή με τον εν δυνάμει σεξουαλικό προσανατολισμό τις και λιγότερο επιρρεπείς στην λεσβοφοβία, αμφιφοβία. Σε πρόσωπα των οποίων η σεξουαλική ταυτότητα ήταν σε αντίθεση με την εν δυνάμει σεξουαλική έλξη τους ήταν που πολύ πιο συχνά αυξήθηκε ο έλεγχος, όταν έγινε αντιληπτή από τις γονείς, η λιγότερη αποδοχή και περισσότερες προκαταλήψεις εναντίον των Lbtiq.
Είναι σημαντικό να τονίσουμε το αυτονόητο: Δεν είναι όλες όσες-οι συμμετέχουν σε εκστρατείες κατά των Lbtiq που αισθάνονται μυστικά μια έλξη για το ίδιο φύλο. Αλλά τουλάχιστον κάποιες-οι που αντιτίθενται στην λεσβιακότητα, αμφισεξουαλικότητα είναι πιθανό να είναι πρόσωπα που αγωνίζονται ενάντια στα ίδια τα κομμάτια της εαυτής τις, που οι ίδιες ήταν θύματα καταπίεσης και έλλειψης αποδοχής. Το κόστος είναι μεγάλο, όχι μόνο για τους στόχους των αντι-Lbtiq προσπαθειών, αλλά επίσης συχνά για τις δράστριες-ες. Καλά θα κάνουμε να θυμόμαστε ότι όλες οι εμπλεκόμενες σε αυτό αξίζουν τη συμπόνια μας.
Για να βρεθείτε στο πρώτο μέρος πατήστε εδώ
Την είδηση την βρήκαμε στις 27.4.12 και την μεταφράσαμε από την Nytimes.com γραμμένη από τον Richard M. Ryan και τον William S. Ryan στην http://www.nytimes.com/2012/04/29/opinion/sunday/homophobic-maybe-youre-gay.html?_r=2&src=me&ref=general
Ο κ. Richard M. Ryan είναι καθηγητής της ψυχολογίας, ψυχιατρικής και της εκπαίδευσης στο Πανεπιστήμιο του Ρότσεστερ. Ο κ. William S. Ryan είναι ένας διδακτορικός φοιτητής ψυχολογίας στο Πανεπιστήμιο της California, Santa Barbara.