14 Ιαν 2013

Η Jodie Foster για δεύτερη φορά δήλωσε δημόσια πως είναι λεσβία

Λεσβία ανακοίνωσε επίσημα πως είναι η Τζόντι Φόστερ στις Χρυσές Σφαίρες 

Τέλος σε δεκαετίες έντονων φημών για τον σεξουαλικό της προσανατολισμό έδωσε η βραβευμένη με Όσκαρ Jodie Foster κατά την διάρκεια του ευχαριστήριου λόγου της για το βραβείο Cecil B. Demille που έλαβε στην τελετή απονομής των Χρυσών Σφαιρών. 

«Μια και είμαι εδώ πάνω σε εξομολογητική διάθεση, μου ήρθε ξαφνικά η ανάγκη να πω κάτι που ποτέ πριν δεν έχω παραδεχτεί δημόσια. Μια δήλωση που με αγχώνει λίγο. Αλλά όχι όσο την εκπρόσωπο τύπου μου. [...] Η αλήθεια είναι ότι έχω 'βγει έξω από την ντουλάπα' περίπου χίλια χρόνια πριν. Τότε που, ως ένα εύθραστο νεαρό κορίτσι, το ανακοίνωσα σε μερικούς έμπιστους φίλους και την οικογένειά μου. [...] Όσον αφορά γιατί δεν το έκανα πριν, αν και εσείς έπρεπε να πολεμήσετε ενάντια αντίξοων συνθηκών για μια ζωή που να την αισθάνεστε αληθινή και τίμια, τότε ίσως να εκτιμούσατε την προστασία της ιδιωτικής σας ζωής περισσότερο από οτιδήποτε άλλο». 

Αυτό δήλωσε η Τζόντι Φόστερ κατά την διάρκεια της τελετής απονομής των Χρυσών Σφαιρών. Κλέβοντας την παράσταση τόσο για την διακριτικότητά της, όσο και για το γεγονός ότι έγινε η πρώτη σταρ που ανακοίνωσε κάτι αντίστοιχο σε τελετή απονομής κινηματογραφικών βραβείων. 

Στο τέλος η βραβευμένη με Όσκαρ ηθοποιός ευχαρίστησε την πρώην συντρόφισά της Κίντνει Μπερνάρντ και επισήμανε πως από εδώ και πέρα θα ασχοληθεί μόνο με πράγματα που την εμπνέουν δημιουργικά. Κάτι που η εφημερίδα Los Angeles Times και άλλες εκδόσεις εξέλεβαν ως ανακοίνωση ότι σταματάει να παίζει σε ταινίες.

Όσες θέλετε μπορείτε να διαβάσετε τα λόγια της Jodie Foster εδώ ή να την παρακολουθήσετε στα αγγλικά εδώ


Την είδηση την βρήκαμε στις 14.1.13 από την εφημερίδα iefimerida.gr στην http://www.iefimerida.gr/news/85683/%CE%BB%CE%B5%CF%83%CE%B2%CE%AF%CE%B1-%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CE%BA%CE%BF%CE%AF%CE%BD%CF%89%CF%83%CE%B5-%CE%B5%CF%80%CE%AF%CF%83%CE%B7%CE%BC%CE%B1-%CF%80%CF%89%CF%82-%CE%B5%CE%AF%CE%BD%CE%B1%CE%B9-%CE%B7-%CF%84%CE%B6%CF%8C%CE%BD%CF%84%CE%B9-%CF%86%CF%8C%CF%83%CF%84%CE%B5%CF%81-%CF%83%CF%84%CE%B9%CF%82-%CF%87%CF%81%CF%85%CF%83%CE%AD%CF%82-%CF%83%CF%86%CE%B1%CE%AF%CF%81%CE%B5%CF%82-%CE%B2%CE%AF%CE%BD%CF%84%CE%B5%CE%BF 

H Jodie Foster στις 13.1.13 κατά τη διάρκεια της ομιλίας της δήλωσε δημόσια πως είχε εκ-δηλωθεί από πολύ παλιά στις στενές φίλες-ους και στην οικογένειά της ως λεσβία, αλλά αποτιμώντας ως πολύτιμη την προστασία της ιδιωτικής ζωής της, δεν εκδήλωσε δημόσια τη σεξουαλικότητά της. 

Η αμερικανίδα αστέρας καταχειροκροτήθηκε όταν ευχαρίστησε την παραγωγό Cydney Bernard, την οποία αποκάλεσε για πρώτη φορά δημοσίως "πρώην συντρόφισα και νυν αδελφή ψυχή μου". 

"Ευχαριστώ Cyd, είμαι τόσο υπερήφανη για τη σύγχρονη οικογένειά μας, τους υπέροχους γιους μας!", συμπλήρωσε. 
 Οι δύο γυναίκες ήταν ζευγάρι επί 15 χρόνια και χώρισαν το 2007. 

 Επίσης, η Foster δήλωσε υπερήφανη για τους δύο γιους της, οι οποίοι ήταν στην τελετή απονομής των Χρυσών Σφαιρών, ενώ ευχαρίστησε και τη μητέρα της, για την αγάπη και τη συμπαράσταση που της έχει προσφέρει.

Με έναν έξυπνο τρόπο η Jodie Foster αναφέρθηκε στην εισβολή των ΜΜΕ στην προσωπική ζωή των ηθοποιών και τόνισε ότι έχει προσπαθήσει κι έχει καταφέρει να προστατέψει τη δική της ιδιωτική ζωή.

Αρχικά πείραξε το κοινό που βρίσκονταν στην αίθουσα, λέγοντας ότι χρειάζεται την υποστήριξή του γιατί πρόκειται να κάνει μια δήλωση για την οποία αισθάνεται μεγάλη αμηχανία.

"Νομίζω ότι έχω απόλυτη ανάγκη να πω κάτι που δεν υπήρξα ποτέ έτοιμη να πω δημοσίως και το οποίο μού προκαλεί νευρικότητα - πάντως όχι τόση όσο στην εκπρόσωπό μου... Λοιπόν, θέλω απλώς να πω, με δύναμη και υπερηφάνεια... Εντάξει. Θα χρειαστώ την στήριξή σας... Είμαι...ε εε... μόνη", είπε μπροστά σε δεκάδες αστέρες του Χόλιγουντ που υποδέχθηκαν άλλες-οι με γέλια, άλλες με αμηχανία τα λόγια της..

"Αστειεύομαι... τελικά, δεν αστειεύομαι, αλλά περίπου. Αυτό επρόκειτο να είναι μία μεγάλη ομιλία-αποκάλυψη. Ελπίζω να μην απογοητευτήκατε αλλά αυτό το έχω κάνει εδώ και χίλια χρόνια, από τη Λίθινη Εποχή. Εκείνες τις περίεργες εποχές, όταν ήμουν μια ευάλωτη νεαρή που εμπιστεύτηκε τις φίλες-ους, την οικογένεια και τις συνεργάτιδες-ες της και όλες όσες-ους τη γνώρισαν πραγματικά",  συμπλήρωσε η Foster.

Και συνέχισε: "Τώρα, όμως, μου είπαν ότι οι διασημότητες πρέπει να μιλούν λεπτομερώς για την ιδιωτική τις ζωή στον Τύπο, να κυκλοφορούν αρώματα με το όνομά τις και να έχουν δικό τις ριάλιτι σόου. Μπορεί να σας εκπλήξω αλλά δεν είμαι το κοριτσάκι Honey Boo Boo".

"Αν ήσασταν κι εσείς δημόσιο πρόσωπο απ' όταν ήσασταν νήπιο, αν έπρεπε να παλέψετε για μια ζωή πραγματική, τίμια και φυσιολογική ενάντια σε κάθε πρόβλεψη, τότε ίσως εκτιμούσατε εξίσου την αξία την ιδιωτικής ζωής"