Νομοσχέδιο κατά των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων.
Ο υπουργός δικαιοσύνης κ. Χατζηγάκης στην εισαγωγή του νομοσχεδίου είπε: «η αξία του θρησκευτικού γάμου είναι και παραμένει μεγάλη και ασύγκριτη» και συμπλήρωσε ότι δεν έπρεπε να προχωρήσουν και στα ζευγάρια του ίδιου φύλου. Διότι, δεν πιστεύουν ότι σήμερα οι απαιτήσεις και οι ανάγκες της Ελληνικής κοινωνίας είναι αυτές
Το ΠΑΣΟΚ δήλωσε ότι η ελληνική κοινωνία δεν θα έπρεπε να αντέχει τις κοινωνικές περιθωριοποιήσεις και τις επιπτώσεις που έχουν αυτές στον κοινωνικό μας ιστό. Το Σύμφωνο Ελεύθερης Συμβίωσης περιορίζεται ρητά στα ζευγάρια ετερόφυλων, χωρίς να παρέχεται κανένας λόγος στην αιτιολογική έκθεση, γιατί αποκλείονται τα πρόσωπα ιδίου φύλου. Αυτό που δεν υπάρχει και είναι αναγκαίο, είναι η νομική αναγνώριση συμβίωσης ατόμων του ιδίου φύλου, είναι αναγκαία η ρύθμιση των σχέσεων μεταξύ προσώπων του ιδίου φύλου και με το Κράτος, να σταματήσουν οι διακρίσεις εναντίον τους, να κατοχυρωθούν τα δικαιώματά τους, ανεξάρτητα από το σεξουαλικό προσανατολισμό του υποκειμένου.
Κατέθεσε το δικό του Σύμφωνο Συμβίωσης που είναι μια αξιοπρεπέστερη πρόταση.
Το ΚΚΕ είπε ότι οι ΛεΠΑΤ δεν εντάσσονται ταξικά κι άρα δεν μπορούν να πάρουν θέση, ο θεσμός του γάμου προέκυψε από την ανάγκη της προστασίας των παιδιών και της γυναίκας και της εξασφάλισης της αναπαραγωγής και της διαιώνισης του είδους και συμπλήρωσε ότι υπάρχει η μόδα να μιλάμε για τα δικαιώματα των ζώων και για δικαιώματα μειονοτήτων. Γιατί να μιλάμε μόνο για ζευγάρια και όχι για τρίο, κουαρτέτο, κουιντέτο, σεξτέτο, οκτέτο κ.λπ. Έκλεισε λέγοντας ότι στη συζήτηση θα δηλώσει παρόν, μην έχοντας ξεχωρίσει ακόμη σήμερα την διαφορά μεταξύ σεξουαλικού προσανατολισμού και σεξουαλικής έκφρασης.
Το ΛΑΟΣ συμπλήρωσε το ΚΚΕ προσθέτοντας στην επιχειρηματολογία της άρνησης τις κατσίκες, την παιδοφιλία και την κτηνοβασία.
Αναρωτιώμαστε η κατσίκα-τράγος, το πρόβατο ενίοτε και οι κότες-κοκόρια ρωτιούνται; Δηλαδή υπάρχει συναίνεση μεταξύ κτηνοβάτη και ζώου; Επειδή μεταξύ ΛεΠΑΤ υπάρχει.
Σε ποια έρευνα και ποια επιστήμη στηρίζονται η ΝΔ, το ΚΚΕ και το ΛΑΟΣ;
Ο ΣΥΡΙΖΑ καταϊδρωμένος κοίταξε να καλύψει την πολιτική απάτη του καλοκαιριού που μας πέρασε, όταν δήλωνε πως δεν είπε ποτέ ότι θα κάνει πολιτικό γάμο σε ζευγάρια του ίδιου φύλου και στήριξε τώρα πια το Σύμφωνο Συμβίωσης στη Βουλή. Τρελή επανάσταση!!!
Η άγνοια, ο ετερο-σεξισμός και η ομοερωτοφοβία στο μεγαλείο τες σε αυτό το νομοσχέδιο.
Στη Γαλλία το PACS ψηφίστηκε το 1999 ονομάσθηκε Κοινωνικό Σύμφωνο Αλληλεγγύης και άλλαξε θετικά την κοινή γνώμη για τη ΛεΠΑΤ κοινότητα.
Η εξεταστική επιτροπή που είχε προτείνει η ΕΕΔΑ στο Υπουργείο Δικαιοσύνης δεν έγινε ή κι αν έγινε δεν είδαμε το πόρισμα που έβγαλε για το Σύμφωνο Συμβίωσης. Γνωρίζουμε όμως την θετική γνώμη της ΕΕΔΑ από το Δεκέμβρη 2004.
Το ίδρυμα Μαραγκοπούλου για τα δικαιώματα του ανθρώπου υποστήριξε: «το δίκαιο ιδρύθηκε για να εξυπηρετεί τις υπαρκτές κοινωνικές ανάγκες».
Το νομοσχέδιο δεν συμβαδίζει με την παρουσιαζόμενη ως κυρίαρχη ηθική αλλά παρόλα αυτά δεν συμπεριλαμβάνει τις-τους ΛεΠΑΤ.
Οι ΛεΠΑΤ αξιολογούμε διαφορετικά τις κοινωνικές ανάγκες επειδή εμείς βιώνουμε τις διακρίσεις.
Τα ευρωπαϊκά δικαστήρια είναι πάντα εκεί και μας περιμένουν.
Οι λεσβίες βουλευτίνες και γκέι βουλευτές τις μέρες της συζήτησης και της ψήφισης του ανάρμοστου νομοσχεδίου είχαν πάει βόλτα δίπλα στο κήπο του Ζαπείου μαζί με υπόλοιπα είδη του. Όρα: πάπιες.
Το άρθρο γράφτηκε από την Ευαγγελία Βλάμη στις 9.11.08 και δημοσιεύτηκε στην ΛεΠΑΤ εφημερίδα city uncovered.