1 Σεπ 2016

Αμφισεξουαλική η Mara Wilson


Η διάσημη Matilda-Mara Wilson λέει η ανταπόκριση ήταν εξαιρετικά θετική. Η Mara Wilson έχει μιλήσει για την δημόσια εκδήλωση της ως αμφισεξουαλική νωρίτερα φέτος, μια απόφαση που η ίδια περιγράφει ως "συναισθηματική".

Η 29-χρονη ηθοποιός μίλησε δημόσια για πρώτη φορά σχετικά με την αμφισεξουαλική-queer ταυτότητά" της, τον Ιούνιο μετά από μια συζήτηση σχετικά με τους τραγικούς πυροβολισμούς στο Ορλάντο με όσες-ους την ακολουθούν στο Twitte. 

Μιλώντας για τα λεσβιακά μπαρ, η Wilson, δήλωσε: "Έχω να πάω από τότε που ήμουν στο κολέγιο, εκτός από μία φορά, όταν ένας φίλος με πήρε μαζίτου εγώ δεν αισθάνομαι σαν να ανήκω εκεί, αλλά την Lbtiq κοινότητα πάντα την ένoιωθα ως στο σπίτι μου, ειδικά ... λίγα χρόνια αργότερα, όταν εγώ, εεε, έμαθα κάτι για την εαυτή μου".

Η νεαρή ηθοποιός έχει πει στο περιοδικό People ότι, ενώ η ίδια δεν σχεδίαζε να δημοσιοποιήσει την σεξουαλικότητά της με τον τρόπο που το έκανε και πως είναι ευτυχής με τη θετική ανταπόκριση που είχε η δημοσιοποίηση.
"Αν ήξερα ότι επρόκειτο να γίνει στο Facebook, δεν ξέρω αν θα το είχα κάνει", δήλωσε η Γουίλσον". Αλλά η συντριπτική πλειοψηφία των σχολίων ήταν θετικά".

Η ίδια συνέχισε: "Δεν είχα ιδέα πως θα ήταν κάπως έτσι, αλλά υποθέτω ότι είναι κολακευτικό ... Σας ευχαριστώ πολύ όλες όσες-ους μου στείλατε λόγια υποστήριξης. Σας υποστηρίζω όλες, επίσης".


Την είδηση την βρήκαμε στις 31.8.2016 γραμμένη από την Carrie Lyell στην http://www.divamag.co.uk/category/lifestyle/mara-wilson-coming-out-was-an-emotional-decision.aspx