Το σεξ πουλάει. Αλλά τι γίνεται με τη σεξουαλικότητα;
Η διαφήμιση χρησιμοποιείται για να καθορίσει την κουλτούρα. Αυτές τις μέρες η βιομηχανία προσπαθεί να καλύψει τη διαφορά. Μπορεί να αλλάξει το πρόσωπο της διαφήμισης; Πως θα είναι ο κόσμος αν οι πιο αγαπημένες μάρκες-εμπορικά σήματα-brands μας θα χρησιμοποιούνται διαφορετικά πια, με τις λεσβίες και τις αμφισεξουαλικές να πωλούν τα προϊόντα τις; Αναγνωρίζοντας μας ως άτομα, ως καταναλώτριες, μας λένε ότι μας βλέπουν, αυτό θα μπορούσε να αλλάξει το τοπίο: τα μέσα μαζικής ενημέρωσης, καθώς και την πραγματική ζωή.
Φανταστείτε:
διαφημιστικές πινακίδες με λεσβίες να
τρώνε ψητά φασόλια Heinz, στην τηλεόραση
και διαφημίσεις περιοδικών όπου έγχρωμες
αμφισεξουαλικές αγοράζουν αρώματα για
το πρώτο ραντεβού. Οι δυνατότητες είναι
ατελείωτες.
Δεν ζούμε ακόμη σε αυτόν τον κόσμο, αλλά η DIVA συνεργάζεται με την Pride AM, την βιομηχανία διαφήμισης και μάρκετινγκ εκστρατειών λεσβιακών ομάδων, ώστε να ανεβάσει τον πήχη και να αναπτύξει τα προφίλ μας.
Δεν ζούμε ακόμη σε αυτόν τον κόσμο, αλλά η DIVA συνεργάζεται με την Pride AM, την βιομηχανία διαφήμισης και μάρκετινγκ εκστρατειών λεσβιακών ομάδων, ώστε να ανεβάσει τον πήχη και να αναπτύξει τα προφίλ μας.
Υπόβαθρο:
Η διαφήμιση χρησιμοποιείται για να καθορίσει και να διαμορφώσει την κουλτούρα. Εξακολουθεί να έχει αυτή την εξουσία, αλλά αυτές τις μέρες φαίνεται να είναι πολύ φοβισμένη για να το πράξει. Μια χαρακτηριστική περιοχή αυτού του λαϊκού πολιτισμού αξίζει να αντιμετωπιστεί με σωστές απεικονίσεις των λεσβιών.
Η διαφήμιση χρησιμοποιείται για να καθορίσει και να διαμορφώσει την κουλτούρα. Εξακολουθεί να έχει αυτή την εξουσία, αλλά αυτές τις μέρες φαίνεται να είναι πολύ φοβισμένη για να το πράξει. Μια χαρακτηριστική περιοχή αυτού του λαϊκού πολιτισμού αξίζει να αντιμετωπιστεί με σωστές απεικονίσεις των λεσβιών.
Η
διαφήμιση μπορεί να συμπεριέλαβε αργά
τις λεσβίες, ευτυχώς πια πιο συχνά, όμως
ακόμα, παραμένει κατά κύριο λόγο
περιορισμένη στην απεικόνιση νεαρών,
λευκών, γκέι.
Έτσι, οι λεσβίες, αμφισεξουαλικές υποεκπροσωπούνται οδυνηρά στην ποπ κουλτούρα.
Αυτό Πρέπει Να Αλλάξει
Έτσι, οι λεσβίες, αμφισεξουαλικές υποεκπροσωπούνται οδυνηρά στην ποπ κουλτούρα.
Αυτό Πρέπει Να Αλλάξει
Εξακολουθούμε
να ζούμε σε έναν πολιτισμό που
πλασάρει απαρχαιωμένα αστεία
και παραδοχές σχετικά με τις ζωές των
ανθρώπων που πρέπει να αμφισβητηθούν.
Οι περισσότερες - η πλειονότητα
του ετερό πληθυσμού - αναμφισβήτητα δεν
συνειδητοποιούν ότι κάνουν τέτοιες
εικασίες, και πώς αυτές οι εικασίες
επηρεάζουν εκείνες που δεν είναι σύμφωνες
με το λαϊκό πρότυπο.
Αυτή
είναι σχετική με την αλλαγή αυτού του
λαϊκού προτύπου.
Αυτή είναι για τη συνειδητοποίηση ότι οι ζωές και οι σχέσεις των λεσβιών, αμφισεξουαλικών είναι εξίσου συναρπαστικές, κοσμικές, και πολύπλοκες, όπως εκείνες που εμπίπτουν "στο σύνηθες" πλαίσιο σκέψης.
Αυτή είναι για τη συνειδητοποίηση ότι οι ζωές και οι σχέσεις των λεσβιών, αμφισεξουαλικών είναι εξίσου συναρπαστικές, κοσμικές, και πολύπλοκες, όπως εκείνες που εμπίπτουν "στο σύνηθες" πλαίσιο σκέψης.
Αυτό
είναι για την αλλαγή στάσεων και
συμπεριφορών προς τις λεσβίες και τις
αμφισεξουαλικές, και την προθυμία των
εμπορικών σημάτων να αναγνωρίσουν την
ύπαρξή τις.
Αυτό είναι για την ίση αναγνώριση και την ίση εκπροσώπηση των αμφισεξουαλικών και των λεσβιών. Όλων των σχημάτων, των μεγεθών και των φυλών.
Αυτό είναι για την ίση αναγνώριση και την ίση εκπροσώπηση των αμφισεξουαλικών και των λεσβιών. Όλων των σχημάτων, των μεγεθών και των φυλών.
Ο στόχος:
Να οδηγήσει την αλλαγή νοοτροπίας. Αντί να κάνουν ανοησίες με αυτήν. Θα επεξεργαστούν εικόνες από διαφημίσεις του παρελθόντος, για να διδάξουν ότι οι ετεροκανονιστικές εικασίες για τις λεσβίες δεν έχουν κανένα ρόλο στη διαφήμιση και, επομένως, στην κουλτούρα.
Να οδηγήσει την αλλαγή νοοτροπίας. Αντί να κάνουν ανοησίες με αυτήν. Θα επεξεργαστούν εικόνες από διαφημίσεις του παρελθόντος, για να διδάξουν ότι οι ετεροκανονιστικές εικασίες για τις λεσβίες δεν έχουν κανένα ρόλο στη διαφήμιση και, επομένως, στην κουλτούρα.
Η
DIVA προσφέρει μια πρόκληση για τα
πρακτορεία και τις μεμονωμένες σχεδιάστριες
να δημιουργήσουν μια αγγελία που θα
δημοσιευτεί τον Μάρτιο, η οποία
θα φαντάζεται ξανά μια εικονική διαφήμιση
πώλησης ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας.
Η δημιουργία μπορεί να σχεδιαστεί για
κάθε μέσο και θα πρέπει να δημιουργηθεί
έχοντας το λεσβιακό ακροατήριο κατά
νου, να αναγνωρίζει και να γιορτάζει
τη θέση των λεσβιών, αμφισεξουαλικών
στον πολιτισμό και στην κοινωνία.
Ποιος
είναι ο στόχος της ομάδας;
Οι λεσβίες και αμφισεξουαλικές αναγνώστριες που είναι διαφορετικές ως προς την ηλικία, τη φυλή, το μέγεθος, την έκφραση του κοινωνικού φύλου, της ταυτότητας και οι οποίες είναι επίσης cis και trans.
Σκοπός:
Σπάσιμο της ετεροκανονιστικής αλληγορίας στην ποπ κουλτούρα ως υπόδειγμα ενός εναλλακτικού τρόπου σκέψης μέσω της διαφήμισης. Ένας τρόπος που δείχνει ότι το εμπορικό σήμα σας είναι ενήμερο για τις αμφισεξουαλικές και λεσβίες πελάτισες της και την κουλτούρα τις.
Οι λεσβίες και αμφισεξουαλικές αναγνώστριες που είναι διαφορετικές ως προς την ηλικία, τη φυλή, το μέγεθος, την έκφραση του κοινωνικού φύλου, της ταυτότητας και οι οποίες είναι επίσης cis και trans.
Σκοπός:
Σπάσιμο της ετεροκανονιστικής αλληγορίας στην ποπ κουλτούρα ως υπόδειγμα ενός εναλλακτικού τρόπου σκέψης μέσω της διαφήμισης. Ένας τρόπος που δείχνει ότι το εμπορικό σήμα σας είναι ενήμερο για τις αμφισεξουαλικές και λεσβίες πελάτισες της και την κουλτούρα τις.
θέματα:
Η δειλία της βιομηχανίας μας. Που κατά κύριο λόγο αποτελεί προνομιακό πεδίο, μεσήλικων, λευκών, ετερό ανδρών.
Με αποτέλεσμα στις διαφημίσεις να εμφανίζοται υπερσεξουαλοποιημένες λεσβίες: Διαφημίσεις δηλαδή που είναι το ισοδύναμο των ετερό πορνό.
Πολιτισμός. Το άγραφο σύνολο κανόνων και πεποιθήσεων που είναι διαφορετικές σε ένα συγκεκριμένο χρόνο και τόπο.
Η δειλία της βιομηχανίας μας. Που κατά κύριο λόγο αποτελεί προνομιακό πεδίο, μεσήλικων, λευκών, ετερό ανδρών.
Με αποτέλεσμα στις διαφημίσεις να εμφανίζοται υπερσεξουαλοποιημένες λεσβίες: Διαφημίσεις δηλαδή που είναι το ισοδύναμο των ετερό πορνό.
Πολιτισμός. Το άγραφο σύνολο κανόνων και πεποιθήσεων που είναι διαφορετικές σε ένα συγκεκριμένο χρόνο και τόπο.
Τα
εμπορικά σήματα, το marketing και η
διαφήμιση πρόθυμα δεν συμβαδίζουν, δεν
είναι αρκετά γενναία για να
διαμορφώσουν την κουλτούρα.
Να απεικονίζουν λεσβίες για χάρη της πολυμορφίας στη διαφήμιση, και φοβούνται την εξερεύνηση των στερεοτύπων που φέρει αυτή.
Να απεικονίζουν λεσβίες για χάρη της πολυμορφίας στη διαφήμιση, και φοβούνται την εξερεύνηση των στερεοτύπων που φέρει αυτή.
Διορατικότητα:
Οι λεσβίες και οι αμφισεξουαλικές είναι αδελφές, άγαμες ή έγγαμες, εράστριες-ερωμένες, μαμάδες, γιαγιάδες, μη γιαγιάδες και συντρόφισες. Είναι όλες οι γυναίκες και είναι φυλετικά πολύμορφες.
Όλες είναι αναπόσπαστο μέρος της κοινωνίας, αλλά πολύ λίγες μάρκες ήταν πρόθυμες να τις παρουσιάσουν.
Οι λεσβίες και οι αμφισεξουαλικές είναι αδελφές, άγαμες ή έγγαμες, εράστριες-ερωμένες, μαμάδες, γιαγιάδες, μη γιαγιάδες και συντρόφισες. Είναι όλες οι γυναίκες και είναι φυλετικά πολύμορφες.
Όλες είναι αναπόσπαστο μέρος της κοινωνίας, αλλά πολύ λίγες μάρκες ήταν πρόθυμες να τις παρουσιάσουν.
Οργανωτική
Ιδέα:
Επανεγγραφή της ιστορίας. Διαμόρφωση του μέλλοντος.
Α, και μια σημείωση "πουλά η σεξουαλικότητα;" Αυτές οι μάρκες είναι πρόθυμες να είναι τολμηρές, ειλικρινής και αρκετά γενναίες για να δημιουργήσουν φιλικές διαφημίσεις προς τις λεσβίες ώστε να μπορούν να αξιοποιήσουν μια αγορά 743 δισεκατομμυρίων δολλαρίων.
Επανεγγραφή της ιστορίας. Διαμόρφωση του μέλλοντος.
Α, και μια σημείωση "πουλά η σεξουαλικότητα;" Αυτές οι μάρκες είναι πρόθυμες να είναι τολμηρές, ειλικρινής και αρκετά γενναίες για να δημιουργήσουν φιλικές διαφημίσεις προς τις λεσβίες ώστε να μπορούν να αξιοποιήσουν μια αγορά 743 δισεκατομμυρίων δολλαρίων.
Η προθεσμία
υποβολής έχει παραταθεί έως τις
22 Ιανουαρίου, 2016.