Αν και φαίνεται παράδοξο να υποδηλώνεται ότι η λεσβιοσύνη θα μπορούσε να έχει γενετική καταγωγή-προέλευση, δεδομένου ότι το λεσβιακό σεξ είναι μη αναπαραγωγικό, η λεσβιακότητα ίσως, όπως η εμμηνόπαυση, η μειωμένη αναπαραγωγικότητα κάποιων μελών της κοινωνίας τις επιτρέπει ελεύθερα να παρέχουν φροντίδα στα παιδιά που έχουν γεννήσει συγγενείς τις-τους, αυξάνοντας έτσι την επιβίωση και, ως εκ τούτου τις αναπαραγωγικές προοπτικές αυτών των συγγενών. Αυτό ονομάζεται "υπόθεση επιλογής σογιού" ή η "βοηθός στη θεωρία της φωλιάς". Δείτε, για παράδειγμα, "Μελέτη Αποκαλύπτει Πιθανά Εξελικτικό Ρόλο της Έλξης για το Ίδιο Φύλο", της Ένωσης Ψυχολόγων Επιστημονισών-ων, στις 4 Φεβρουαρίου 2010, Υπάρχουν και άλλες γενετικές θεωρίες αυτής της έλξης, επίσης. Δείτε, π.χ., Nathan W. Bailey και Marlene Zuk, "Η του Ίδιου Φύλου Σεξουαλική Συμπεριφορά και Εξέλιξη - Same-Sex Sexual Behavior and Evolution", επικείμενες Τάσεις στην Οικολογία και στην Εξέλιξη. Για μια υπεύθυνη δημοφιλή αντμετώπιση του θέματος δείτε William Kremer, "Το ΕξελικτικόΠάζλ της Λεσβιακότητας, Ομοερωτισμού", BBC News Magazine, στις 17 Φεβρουαρίου 2014.
Η
βλάβη στις Lbtiq (και, όπως θα τονισθεί,
στα παιδοθετημένα παιδιά τις) από την
στέρηση του δικαιώματός τις στο γάμο
είναι σημαντική. Ο γάμος προσδίδει κύρος
σε μια σεξουαλική σχέση, με το να
αποκλείεται ένα ζευγάρι από το γάμο,
επομένως, του αρνούνται μια πολυπόθητη
κοινωνική θέση. Επειδή
η λεσβιακότητα δεν είναι μια εθελοντική
κατάσταση και οι Lbtiq είναι από τις πιο
διακρινόμενες, στιγματισμένες και
παρεξηγημένες μειονότητες στην ιστορία
του κόσμου, η απαξίωση του σεξουαλικού
τις προσανατολισμού, εμμέσως από την
άρνηση των δικαιωμάτων γάμου σε Lbtiq
ζευγάρια, είναι μια πηγή συνεχούς πόνου
για την Lbtiq κοινότητα. Δεν
είναι που το να επιτραπεί o
Lbtiq
γάμος
θα
αλλάξει βραχυπρόθεσμα τις αρνητικές
απόψεις που πολλές Αμερικανίδες-οι
έχουν για τον Lbtiq
γάμο.
Αλλά
αυτό θα ενισχύσει την κατάσταση αυτών
των γάμων στα μάτια των άλλων
Αμερικανίδων-ων, και μακροπρόθεσμα
μπορεί να μετατρέψει ορισμένες από τις
αντίπαλες-ους του Lbtiq
γάμου,
αποδεικνύοντας ότι τα έγγαμα Lbtiq
ζευγάρια
είναι ουσιαστικώς αξιοσέβαστα, ιδίως
όσον αφορά τη φροντίδα των παιδοθετημένων
παιδιών τις-τους, όπως και τα ετερό
έγγαμα ζευγάρια.
Χειροπιαστά,
όπως διακρίνεται από τα ψυχολογικά
οφέλη του γάμου, τα οποία (μαζί με τα
ψυχολογικά οφέλη) εξασφαλίζουν άμεσα
ή έμμεσα στα παιδιά [των έγγαμων γονιών],
είτε είναι βιολογικά είτε παιδοθετημένα,
είναι επίσης σημαντικά. Στην
Ιντιάνα περιλαμβάνονται το δικαίωμα
να υποβάλλουν φορολογικές δηλώσεις από
κοινού, Ind. Code § 6-3-4-2 (d), το προνόμιο η
οικογένεια να μπορεί να είναι μάρτυρας
σε δικαστήριο, § 34-46-3-1 (4), των υποχρεώσεων
συζυγικής υποστήριξης, § 35-46-1-6 (α) των
οφελημάτων της ασφάλησης για την
επιζώσα-ντα σύζυγο της δημόσιας-ου
υπαλλήλου που σκοτώθηκε κατά την ώρα
του καθήκοντος, § 36-8-8-13.8 (γ), το δικαίωμα
κληρονομίας, όταν μία-ένας σύζυγος
πεθάνει, μέσω αδιαθέτου διαθήκης, §
29-1-2-1 (b), (c), και της ελευθερίας των
δικαιωμάτων, των υποχρεώσεων υποστήριξης
παιδιών για τα παιδιά που προέρχονται
από ή υπάρχουν μέσα σε ένα γάμο, και
προστασίας της συζυγικής περιουσίας
μετά το θάνατο της-του συζύγου. §§
12-15-8.5-3 (1), 12-20-27-1 (a) (2) (Α). Επειδή
το
Ουισκόνσιν
επιτρέπει το Σύμφωνο Συμβίωσης, μερικά
από τα συζυγικά οφέλη είναι διαθέσιμα
στα Lbtiq
ζευγάρια σε αυτή την Πολιτεία. Αλλά
κάποια άλλα δεν είναι διαθέσιμα, όπως
το δικαίωμα να παιδοθετούν από κοινού,
Wis. Stat. § 48,82 (1), οι υποχρεώσεις συζυγικής
υποστήριξης, §§ 765.001 (2), 766.15 (1), 766,55, το
τεκμήριο ότι όλα τα περιουσιακά στοιχεία
των εγγάμων ζευγαριών είναι οικογενειακή
περιουσία, § 766.31 (2), και την κρατική-εντολή
πρόσβασης, με την καταχώρηση τις-τους,
στην ασφάλιση υγείας της-του συζύγου,
§ 632.746 (7).
Την είδηση την βρήκαμε στις 4.9.2014 και την μεταφράσαμε από την https://38.media.tumblr.com/8532fff79925c630d5c361560cf8f717/tumblr_njxejpmnrT1s2yegdo1_r1_400.gif
Φωτογραφία: Athens Pride 2014