Ο δικηγόρος της Πολιτείας Wisconsin ίσως να έκανε μια σωματική κίνηση με νόημα για
την ανησυχία που εκφράστηκε από κάποιες
ότι ο Lbtiq γάμος είναι
πιθανό να προκαλέσει εξασθένηση στο
ποσοστό των ετερό γάμων, εξ' αιτίας των
ετερό που είναι εχθρικές-οι προς τις
Lbtiq, ή
εκείνες-ους που είτε είναι εχθρικές-οι
προς τις Lbtiq
ή δεν πιστεύουν ότι το να επιτραπεί ο
Lbtiq γάμος
υποβαθμίζει το θεσμό του γάμου (όπως θα
μπορούσε να συμβεί αν οι άνθρωποι είχαν
τη δυνατότητα να τελέσουν γάμο με τα
κατοικίδια ζώα τις ή με τα σπορ αυτοκίνητα
τις), ίσως να αποφασίσουν να μην τελέσουν
γάμο. Ωστόσο, η μόνη μελέτη που έχουμε
ανακαλύψει, μια αξιόπιστη στατιστική
μελέτη, διαπιστώνει ότι το να επιτραπεί
ο Lbtiq γάμος
δεν έχει καμία επίδραση στο ποσοστό των ετερό γάμων. Μελέτη του Marcus Dillender, "Ο Θάνατος του Γάμου; - The
Death of Marriage?". Τα Αποτελέσματα των
Ποσοστών των Νέων Μορφών Νομικής
Αναγνώρισης του Γάμου στις Ηνωμένες
Πολιτείες", Δημογραφία 51 563 (2014). Αναμφιβόλως
υπάρχουν περισσότερα πρόσωπα που
αντιτίθενται πιο βίαια στον Lbtiq
γάμο σε Πολιτείες που δεν
έχει ακόμη επιτραπεί [ο Lbtiq
γάμος] από ό,τι σε Πολιτείες
που έχουν [ήδη επιτρέψει τον Lbtiq
γάμο], αλλά σε όλες τις
Πολιτείες υπάρχουν πρόσωπα που
αντιτίθενται στον Lbtiq
γάμο. Αλλά θα ρέπουν επίσης να είναι οι
πολίτισες που ήταν πιο
αφοσιωμένες-οι
στον ετερό γάμο (πιστές-οί Καθολικές-οί,
για παράδειγμα).
Καμιά
δεν γνωρίζει ακριβώς πόσες είναι οι
Αμερικανίδες λεσβίες και γκέι. Οι
εκτιμήσεις ποικίλουν από περίπου 1,5%
έως περίπου 4%. Η εκτίμηση για την Πολιτεία
του Wisconsin είναι 2,8%, το οποίο περιλαμβάνει
τις αμφισεξουαλικές και τις τρανς. Gary
J. Gates & Frank Newport, "Υψηλότερο LgbtiqΠοσοστό στην Ουάσιγκτον, Χαμηλότεροστη Βόρεια Ντακότα", Gallup (15η Φεβρουαρίου
2013).
Με δεδομένο το πόσο μικρό είναι το
ποσοστό, είναι αρκετά απίθανο ότι το να
επιτραπεί o Lbtiq
γάμος θα μπορούσε να προκαλέσει
ανιχνεύσιμη βλάβη στην οικογένεια, στην
κοινωνία ή στον πολιτισμό ώστε να
απαιτείται από την Πολιτεία υποβολή
πρόσφορων αποδεικτικών στοιχείων που να
δικαιολογούν τους φόβους της, δεν έχει
παρασχεθεί κάποιο (στοιχείο).
Η
Πολιτεία επανέρχεται στη δήλωση του
Δικαστή Samuel Alito στη διαφωνία
του στην υπόθεση “Ηνωμένες
Πολιτείες κατά Windsor - United States v. Windsor”,
ανωτέρω, 133 S. Ct. στο 2716, ότι "προς το
παρόν, καμιά-νείς, συμπεριλαμβανομένων
των κοινωνικών επιστημονισών-ων, των
φιλοσόφων και των ιστορικών-δεν μπορεί
να προβλέψει με βεβαιότητα ποιες θα
είναι οι μακροπρόθεσμες συνέπειες της
ευρείας αποδοχής του Lbtiq
γάμου. Και οι δικαστίνες-ές σίγουρα
δεν είναι εξοπλισμένες για να προβούν
σε μια τέτοια εκτίμηση". Τι έπεται, αν η πρόβλεψη είναι αδύνατη;
Ο Δικαστής Alito σκέφτηκε το ακόλουθο,
ότι το Ανώτατο Δικαστήριο δεν πρέπει
να παρεμβαίνει μαζί με την αποφασηστικότητα
του Κογκρέσου στην Υπεράσπιση του Νόμου
περί Γάμου πως ο "γάμος", για τους σκοπούς
του δικαιώματος ομοσπονδιακών συζυγικών
οφελημάτων, αποκλείει τον Lbtiq
γάμο, ακόμη και αν είναι νόμιμος σύμφωνα
με το νόμο της Πολιτείας. Αλλά μπορούν οι "μακροπρόθεσμες συνέπειες" της
οποιασδήποτε συνταγματικής απόφασης
να προβλεφθούν με βεβαιότητα κατά τη
στιγμή της απόφασης;
Η
Πολιτεία δεν αναφέρει την επίκληση του
Δικαστή Alito της ηθικής
κατά του Lbtiq γάμου, όταν
δηλώνει στη διαφωνία του ότι "άλλες-οι
εξηγούν τη βάση για το θεσμό με πιο
φιλοσοφικούς όρους. Αυτές υποστηρίζουν
ότι ο γάμος ουσιαστικά η τελετή του
γάμου είναι μια συνολική, αποκλειστική,
μόνιμη ένωση που εγγενώς-
αυτή καθ' αυτή
διατάσει να παραχθεί νέα ζωή, ακόμα κι
αν δεν γίνεται πάντα έτσι". Id. at 2718. Αυτό
είναι ένα ηθικό επιχείρημα που περιορίζει
το γάμο στις-στους ετερό. Η Πολιτεία δεν
αναφέρει το επιχείρημα, διότι όπως
είπαμε δεν θέτει κανενός είδους ηθικών
επιχειρημάτων ενάντια στον Lbtiq
γάμο.
Την είδηση την βρήκαμε στις 4.9.2014 και την μεταφράσαμε από την https://38.media.tumblr.com/8532fff79925c630d5c361560cf8f717/tumblr_njxejpmnrT1s2yegdo1_r1_400.gif