Όταν τα παιδιά έχουν συλληφθεί σκοπίμως, οι γονείς συνήθως προτίθενται να μεγαλώσουν τα παιδιά μαζί. Αλλά η εγκυμοσύνη, η γέννηση και η προκύπτουσα γέννηση (απουσία αμβλώσεως), είναι πολλές φορές τυχαίο-ατύχημα, ακούσια, και συχνά σε τέτοιες περιστάσεις η μητέρα παραμένει κολλημένη με το μωρό και τον πατέρα, που δεν ήθελε να γίνει πατέρας, αρνείται να αναλάβει οποιαδήποτε ευθύνη για την ευημερία των παιδιών. Η μόνη αιτία για τον νόμο του γάμου της Ιντιάνα είναι, το επιχείρημα της Πολιτείας ότι συνεχίζει, να προσπαθεί να διοχετεύσει το ακουσίως παραγωγικό σεξ σε ένα νομικό καθεστώς στο οποίο απαιτείται ο βιολογικός πατέρας να αναλάβει τη γονική μέριμνα. Η πολιτεία αναγνωρίζει ότι ορισμένες ή ακόμη και πολλές Lbtiq θέλουν να συνάψουν γάμους, αλλά επισημαίνει ότι πολλές-οί άνθρωποι θέλουν να συνάψουν σχέσεις που η κυβέρνηση αρνείται να εφαρμόσει ή να προστατεύσει (η φιλία είναι ένα αξιοσημείωτο παράδειγμα). Η κυβέρνηση της Ιντιάνα δεν έχει κανένα συμφέρον από την αναγνώριση και την προστασία του Lbtiq γάμου, επειδή η λεσβιακή, ομοερωτική σεξουαλική επαφή δεν μπορεί να οδηγήσει σε ανεπιθύμητες γεννήσεις.
Όσο
για τα σημαντικά οφέλη που παρέχει ο
γάμος στο έγγαμο ζευγάρι, αυτά είναι
κατά την άποψη της Πολιτείας ένα μέρος
της κανονιστικής διακυβέρνησης:
το καρότο για τη συμπλήρωση του μαστιγίου.
Τα οικογενειακά οφέλη-παροχές για τα
Lbtiq ζευγάρια δεν θα
εξυπηρετήσουν το κανονιστικό σκοπό των
συζυγικών παροχών-οφελειών των ετερό
ζευγαριών επειδή τα Lbtiq
ζευγάρια δεν παράγουν
μωρά.
Το επιχείρημα της Πολιτείας μπορεί να συγκριθεί με την απαίτηση για άδεια οδήγησης για τις-τους οδηγούς μηχανοκίνητων οχημάτων, αλλά όχι για τις ποδηλάτισες-ες. Τα μηχανοκίνητα οχήματα είναι πιο επικίνδυνα για τις άλλες χρήστριες-ες των δρόμων από ότι τα ποδήλατα, και ως εκ τούτου άδεια οδήγησης απαιτείται για να οδηγήσεις τα πρώτα, αλλά όχι για να οδηγήσεις το τελευταίο. Οι ποδηλάτριες-ες δεν πρέπει και δεν μπορούν να παραπονεθούν για το ότι δεν χρειάζεται να διαθέτουν άδεια για να οδηγήσουν το ποδήλατο, επειδή η διαδικασία εξασφάλισης, ανανέωσης, κ.λπ., της άδειας θα συνεπαγόταν κόστος σε χρόνο και χρήμα. Η αναλογία δεν είναι τέλεια (αν ήταν, θα ήταν μια ταυτότητα και όχι αναλογία) επειδή ο γάμος παρέχει οφέλη, καθώς και την επιβολή κόστους, όπως έχουμε τονίσει (πράγματι παρέχει περισσότερα οφέλη στα ζευγάρια από το κόστος). Όμως οι παροχές αυτές, κατά την άποψη της Ιντιάνα, δεν θα εξυπηρετούσαν κανένα κρατικό συμφέρον αν επεκτείνονταν και στα Lbtiq ζευγάρια, τα οποια πρέπει επομένως να είναι ικανοποιημένα με τα οφέλη που προκύπτουν από τον αποκλεισμό τους από τη διαδικασία της αδειοδότησης του γάμου: το κόστος της άδειας και το βάρος των συζυγικών καθηκόντων, όπως η υποστήριξη, καθώς και οι δαπάνες που συνδέονται με το διαζύγιο. Επιπλέον, ακόμη και αν η κατοχή της άδειας οδήγησης παρέχει οφέλη δεν είναι διαθέσιμη για τις ποδηλάτριες-ες (εκπτώσεις, ή φορολογικές ελαφρύνσεις, ίσως), η Πολιτεία μπορούσε να ισχυριστεί ότι προσέφερε τις παροχές-οφέλη αυτές μόνον για να παρακινήσει τις-τους οδηγούς να αποκτήσουν άδεια (το καρότο για την συμπλήρωση του μαστιγίου), όμως οι ποδηλάτισες-ες δεν δημιουργούν την ίδια κανονιστική-κρατική ανησυχία και έτσι δεν αξίζουν το καρότο.
Το επιχείρημα της Πολιτείας μπορεί να συγκριθεί με την απαίτηση για άδεια οδήγησης για τις-τους οδηγούς μηχανοκίνητων οχημάτων, αλλά όχι για τις ποδηλάτισες-ες. Τα μηχανοκίνητα οχήματα είναι πιο επικίνδυνα για τις άλλες χρήστριες-ες των δρόμων από ότι τα ποδήλατα, και ως εκ τούτου άδεια οδήγησης απαιτείται για να οδηγήσεις τα πρώτα, αλλά όχι για να οδηγήσεις το τελευταίο. Οι ποδηλάτριες-ες δεν πρέπει και δεν μπορούν να παραπονεθούν για το ότι δεν χρειάζεται να διαθέτουν άδεια για να οδηγήσουν το ποδήλατο, επειδή η διαδικασία εξασφάλισης, ανανέωσης, κ.λπ., της άδειας θα συνεπαγόταν κόστος σε χρόνο και χρήμα. Η αναλογία δεν είναι τέλεια (αν ήταν, θα ήταν μια ταυτότητα και όχι αναλογία) επειδή ο γάμος παρέχει οφέλη, καθώς και την επιβολή κόστους, όπως έχουμε τονίσει (πράγματι παρέχει περισσότερα οφέλη στα ζευγάρια από το κόστος). Όμως οι παροχές αυτές, κατά την άποψη της Ιντιάνα, δεν θα εξυπηρετούσαν κανένα κρατικό συμφέρον αν επεκτείνονταν και στα Lbtiq ζευγάρια, τα οποια πρέπει επομένως να είναι ικανοποιημένα με τα οφέλη που προκύπτουν από τον αποκλεισμό τους από τη διαδικασία της αδειοδότησης του γάμου: το κόστος της άδειας και το βάρος των συζυγικών καθηκόντων, όπως η υποστήριξη, καθώς και οι δαπάνες που συνδέονται με το διαζύγιο. Επιπλέον, ακόμη και αν η κατοχή της άδειας οδήγησης παρέχει οφέλη δεν είναι διαθέσιμη για τις ποδηλάτριες-ες (εκπτώσεις, ή φορολογικές ελαφρύνσεις, ίσως), η Πολιτεία μπορούσε να ισχυριστεί ότι προσέφερε τις παροχές-οφέλη αυτές μόνον για να παρακινήσει τις-τους οδηγούς να αποκτήσουν άδεια (το καρότο για την συμπλήρωση του μαστιγίου), όμως οι ποδηλάτισες-ες δεν δημιουργούν την ίδια κανονιστική-κρατική ανησυχία και έτσι δεν αξίζουν το καρότο.
Μια
άλλη αναλογία: Η ομοσπονδιακή κυβέρνηση
επέκτεινε σε 2.000 δολλάρια την "αποταμειευτική
πίστωση" για εργαζόμενες χαμηλού και
μεσαίου εισοδήματος που έχουν συνεισφέρει
στο λογαριασμό συνταξιοδότησης. Παρά
το γεγονός ότι η κάθε μία-ένας θα ήθελε
μια πίστωση 2.000 δολλαριών, μόνον οι
εργαζόμενες-οι με χαμηλό εισόδημα την
δικαιούνται. Θα
μπορούσαν οι εργαζόμενες υψηλότερου
εισοδήματος να διαμαρτυρηθούν που
μένουν εκτός προγράμματος, η κυβέρνηση
θα μπορούσε να απαντήσει πως μόνο για
τις εργαζόμενες με χαμηλότερα εισοδήματα
δημιουργήθηκε κρατική
ανησυχία, η ανησυχία ότι θα ήθελαν να
είναι σε θέση να συντηρήσουν την εαυτή
τις κατά τη συνταξιοδότησή τις, χωρίς
κυβερνητική ενθάρρυνση για να σωθεί η
συνταξιοδότησή τις, ενώ είναι νέες.
Την είδηση την βρήκαμε στις 4.9.2014 και την μεταφράσαμε από την https://38.media.tumblr.com/8532fff79925c630d5c361560cf8f717/tumblr_njxejpmnrT1s2yegdo1_r1_400.gif