Η
Πολιτεία αναπτύσσει την επιχειρηματολογία
της από τα θαύματα της παράδοσης,
ισχυριζόμενη, και πάλι στην ανοιχτή
επιστολή της, ότι “χιλιάδες χρόνια
συλλογικής εμπειρίας [sic], καθιέρωσαν
τον παραδοσιακό γάμο μεταξύ μίας γυναίκας
και ενός άνδρα, ως βέλτιστο για την
οικογένεια, την κοινωνία, και τον
πολιτισμό. "Δεν
προσφέρεται κανένα στοιχείο προς στήριξη
του ισχυρισμού του βέλτιστου, και δεν
υπάρχει καμία απόδειξη ότι ένας αριθμός
χωρών που επιτρέπουν την πολυγαμία - η
Συρία, η Υεμένη, το Ιράκ, το Ιράν, η
Αίγυπτος, το Σουδάν, το Μαρόκο και η
Αλγερία - και ότι (η πολυγυνεία)
ευδοκιμεί σε πολλές αφρικανικές χώρες
που δεν επιτρέπεται πραγματικά (η
πολυγυνεία), καθώς επίσης
και σε τμήματα της Γιούτα. (Πράγματι,
έχει ειπωθεί ότι η “πολυγυνεία”,
σημαίνει πως ένας άνδρας μπορεί να έχει
πολλαπλές συζύγους, είναι η μορφή του
γάμου που απαντάται στα περισσότερα
σημεία (της γης) και περισσότερες φορές
από κάθε άλλη (μορφή γάμου)”. Η Stephanie
Coontz στο βιβλίο, Γάμος, μια Ιστορία: Πώς
η Αγάπη Κατέκτησε τον Γάμο - Marriage, a
History: How Love Conquered Marriage 10 (2006)). Αλλά
ας υποθέσουμε ότι ο ισχυρισμός αυτός
είναι ορθός. Πώς αυτό μετα-φέρεται στον
Lbtiq γάμο;
Μήπως το Ουισκόνσιν θέλει να ωθήσει τις
Lbtiq να τελούν
γάμους με ετερό πρόσωπα επειδή ο ετερό
γάμος είναι "ιδανικός";
Θεωρεί μήπως ότι το να επιτραπεί ο Lbtiq
γάμος θα προκαλέσει στις ετερό
μεταστροφή στην λεσβιοσύνη; Οι προσπάθειες
μεταστροφής των Lbtiq στην
ετεροσεξουαλικότητα ήταν μια ρωγμή,
είναι εφικτή η αντίθετη μεταστροφή;
Επιχειρήματα που βασίζονται στην παράδοση πρέπει να διακρίνονται από τα επιχειρήματα που βασίζονται στα ήθη. Πολλοί αδιαμφισβητούμενοι νόμοι βασίζονται σε ηθικές αρχές όπου δεν μπορούν να περισταλούν με την ανάλυση κόστους-οφέλους. Οι νόμοι που απαγορεύουν την αδικαιολογήτως βάναυση μεταχείριση των ζώων, και οι νόμοι που παρέχουν δημόσια στήριξη για
τις φτωχές και τις ανάπηρες, είναι δυο παραδείγματα. Υπάρχει ευρεία ηθική αντίθεση στην λεσβιακότητα, ομοερωτισμό. Οι έχουσες αντίθετη άποψη έχουν το δικαίωμα της γνώμης τις. Αλλά ούτε η Ιντιάνα ούτε το Ουισκόνσιν θέτουν ένα ηθικό επιχείρημα κατά του να επιτραπεί ο γάμος. Το
δεύτερο επιχείρημα της Πολιτείας είναι: “πάω αργά": η διατήρηση της απαγόρευσης του γάμου είναι η
“συνετή, προσεκτική προσέγγιση”, και το κράτος θα πρέπει συνεπώς να επιτρέπεται "να ενεργεί σκόπιμα και με σύνεση - ή τουλάχιστον, να συγκεντρώσει επαρκείς πληροφορίες - πριν από το μετασχηματισμό αυτού του ακρογωνιαίου λίθου του πολιτισμού και της κοινωνίας". Δεν υπάρχει καμία ένδειξη ότι η Πολιτεία έχει κάποιο συμφέρον για τη συλλογή πληροφοριών, για την παρατήρηση της
υπόθεσης στο αναφερόμενο απόσπασμα όπου η Πολιτεία ήδη γνωρίζει ότι με το να επιτραπεί ο Lbtiq γάμος θα μετατραπεί ένας “ακρογωνιαίος λίθος του πολιτισμού και της κοινωνίας”, δηλαδή ο μονογαμικός ετερό γάμος. Θα περίμενε καμιά από την Πολιτεία να έχει παράσχει κάποιες ενδείξεις, κάποια αιτία ώστε να την πιστέψουμε, ωστόσο μόνο, εικασίες και σαθρές αιτίες όπως, ότι
επιτρέποντας τον γάμο μπορεί να ή θα "μεταμορφωθεί" ο γάμος. Κατά την προφορική επιχειρηματολογία της η υπεράσπιση της Πολιτείας παραδέχθηκε ότι δεν είχε καμία γνώση κάποιας μελέτης ώστε να προσδιορίσει τις πιθανές επιπτώσεις στον ετερό γάμο στο Ουισκόνσιν με το να επιτραπεί ο γάμος. Είπε πως ο Lbtiq γάμος θα μπορούσε να απαξιώσει με κάποιο τρόπο τον γάμο, γεγονός που τον καθιστά λιγότερο ελκυστικό για τα ετερό ζευγάρια. Αλλά γρήγορα αναγνώρισε ότι δεν είχε μελετήσει-ερευνήσει το πώς ο Lbtiq γάμος θα μπορούσε να βλάψει τον ετερό γάμο
και δεν ήταν διατεθειμένη να υποστηρίξει το προκείμενο. Η Μασαχουσέτη, η πρώτη πολιτεία που νομιμοποίησε τον γάμο, έκανε το ίδιο πριν από μια δεκαετία. Έχει ο ετερό γάμος στη Μασαχουσέτη "μεταμορφωθεί"; Ο δικηγόρος της Πολιτείας του Wisconsin, δεν το ισχυρίστηκε.
Βρίσκεστε στο ΙΗ' μέρος για να βρεθείτε ΙΘ' μέρος πατήστε εδώ
Την είδηση την βρήκαμε στις 4.9.2014 και την μεταφράσαμε από την https://38.media.tumblr.com/8532fff79925c630d5c361560cf8f717/tumblr_njxejpmnrT1s2yegdo1_r1_400.gif