"Ναι, αλλά οι γυναίκες αντικειμενοποιούν τους άνδρες, επίσης"
Δύο λάθη δεν κάνουν ένα σωστό. Και υπάρχει ένας λόγος για τον οποίο οι άνθρωποι που εκφράζουν αυτό το επιχείρημα επικαλούνται σχεδόν πάντα την διαφήμηση της κόκα κόλα διαίτης ... επειδή υπάρχουν πολύ λιγότερα αξέχαστα παραδείγματα της ανδρικής αντικειμενοποίησης να διαλέξετουν.
Ναι, οι άνδρες αντικειμενοποιούνται, επίσης, αλλά όχι σε τέτοιο βαθμό, ούτε τόσο συχνά, ή με το να αποκλείονται άλλες ιδιότητές τους - όπως συμβαίνει στη περίπτωση των γυναικών. Γι 'αυτό δεν έχει το ίδιο ευρύ αρνητικό αντίκτυπο στην οπτική και στην συμπεριοφρά-μεταχείρηση της κοινωνίας απέναντί τους.
"Ναι, αλλά οι γυναίκες είναι οι χειρότερες εχθροί της ίδιας τις της εαυτής”
Το επιχείρημα αυτό φαίνεται να ισχύει, επειδή μερικές γυναίκες είναι αναξιοπρεπείς προς τις άλλες γυναίκες, δεν θα πρέπει να έχουμε την “παράλογη” τόλμη να αντιμετωπίσουμε τη δομική καταπίεση μέχρι να διευθετήσουμε τις δικές μας διαφορές. Αλλά λέγοντας πως, εμείς θα πρέπει όλες-οι να αντιμετωπίζονται ισότιμα, ανεξαρτήτως φύλου είναι πολύ διαφορετικό από το να λέγεται όλες-οι θα πρέπει να είναι καλές-οί η κάθε μία με την άλλη-ο κ ο κάθε ένας με την άλλη-ο. Αυτό είναι μία κλασική προσπάθεια απόσπασης της προσοχής από τις βαθιά ριζωμένες ανισότητες και από τις ίδιες τις γυναίκες, και στηρίζεται σε μεγάλο βαθμό στο σεξιστικό στερεότυπο της ύπουλης, "σκύλας-πρόστυχης" γυναίκας.
"Ναι, αλλά οι γυναίκες είναι κακά πρότυπα"
Μπλα μπλα μπλα η Rihanna, μπλα μπλα, η Miley Cyrus ... Δεν είναι τυχαίο ότι τόσες πολλές τραγουδίστριες ερμηνεύουν ακραίους σεξουαλικούς ρόλους ρουτίνας ή φορούν πολύ λίγα ρούχα. Είναι οι γυναίκες που πρέπει να λειτουργούν σε έναν κόσμο που επιτρέπει στους άνδρες συναδέλφους τις, να τραγουδούν πλήρως ντυμένοι και τις λένε ότι θα πωλούν δίσκους μόνο αν αστράφτει η σάρκα τις. Είναι άλλο ένα παράδειγμα του να εστιάζεις στο σύμπτωμα και να αγνοείς την αιτία. *Α
"Ναι, αλλά οι γυναίκες δεν είναι καλά αφεντικά"
Αυτό και μόνο με κάνει πάντα να γελάω. Είναι πάντα με βάση την εμπειρία της ομιλήτριας-η από τρεις ή τέσσερις συναδέλφισες, όπου αυτές τις ατομικές αποτυχίες τις προεκτείνουν ως ανικανότητα των 3,5 δισεκατομμυρίων γυναικών του πλανήτη. Όλες-οι είχαμε κακά αφεντικά, αλλά ποτέ βλέποντας έναν αποδιοργανωμένο συνάδελφό δεν υποθέσαμε ότι κάθε άλλος άνδρας στον κόσμο θα έχει τον ίδιο διευθυντικό τρόπο. Γιατί το κάνουν αυτό για τις γυναίκες;
"Ναι, αλλά γιατί δεν έφυγε;"
Πιθανώς το πιο ολέθριο απ 'όλα, αυτό το επιχείρημα είναι συνήθως αυτό που απευθύνεται σε γυναίκες, κορίτσια θύματα ενδοοικογενειακής βίας. Είναι μια παραλλαγή ενός θέματος, το οποίο περιλαμβάνει, επίσης, μαργαριτάρια, όπως «Γιατί αυτή πάντα πάει με κακά αγόρια;", "Γιατί αυτή τον προκαλεί;" και "Γιατί δεν είδε πως έρχεται;" Αυτά δείχνουν μια βαθιά έλλειψη κατανόησης των ψυχολογικών συστατικών της ενδοοικογενειακής βίας και τον έλεγχο που ο κακοποιητής ασκεί, αλλά, πάνω απ 'όλα, αυτα προδίδουν μια πεισματική άρνηση να επικεντρωθεί στο δράστη και όχι στη γυναίκα θύμα. Η καλύτερη απάντηση είναι η απλούστερη: “Ναι, αλλά γιατί αυτός το έκανε;"
Βρίσκεστε στο Β' μέρος για να βρεθείτε στο Α' μέρος πατήστε εδώ
Την είδηση την βρήκαμε στις 7.8.14 και την μεταφράσαμε από την theguardian.com, γραμμένη από την Laura Bates στην http://www.theguardian.com/lifeandstyle/womens-blog/2014/aug/07/10-myths-that-blame-women-for-sexism?CMP=fb_gu
Τα γράμματα με τους αστερίσκους είναι δικά μας.
*Α Είναι που γυναίκες συνεχίζουν να αποτελούν εργαλείο της ανδιρκής ευχαρίστησης, κ ως τέτοιες αναγκάζονται να εμφανίζονται-λειτουργούν-δρουν. Να ικανοποιούν την ανδρική φαντασίωση άρα δεν είναι μια αυθεντική γυναικεία έκφραση, αλλά μια επιβεβλημένη προϋπόθεση για να μπορέσει να υπάρξει στο δημόσιο χώρο. Να είναι ποθητή, αυτό διδάσκεται εξ' άλλου από μικρή, να μην είναι η εαυτή της.
*Α Είναι που γυναίκες συνεχίζουν να αποτελούν εργαλείο της ανδιρκής ευχαρίστησης, κ ως τέτοιες αναγκάζονται να εμφανίζονται-λειτουργούν-δρουν. Να ικανοποιούν την ανδρική φαντασίωση άρα δεν είναι μια αυθεντική γυναικεία έκφραση, αλλά μια επιβεβλημένη προϋπόθεση για να μπορέσει να υπάρξει στο δημόσιο χώρο. Να είναι ποθητή, αυτό διδάσκεται εξ' άλλου από μικρή, να μην είναι η εαυτή της.