8 Δεκ 2016

Η λεσβία πάστορας Nonhlahla Sidu θα συνεχίσει να κηρύττει το Ευαγγέλιο

Μια λεσβία παστόρισα δεσμεύεται να συνεχίσει το κήρυγμα

Χειροτονήθηκε ως πάστορας, η 34-χρονη λεσβία Nonhlahla Sidu, λέει ότι είναι πολύ οδυνηρό να υφίστασαι διακρίσεις για το ποια είσαι, αλλά θα συνεχίσει να κηρύττει το Ευαγγέλιο του Ιησού Χριστού.


Η Sidu είναι μία ιεροκήρυκας στη φιλικά προσκύμενη προς τις λεσβίες εκκλησία, η Κιβωτός της Χαράς χριστιανική Υπουργεία στην Nelspruit. «Έχω μια καλή σχέση με το εκκλησίασμα μου. Είμαι σεβαστή ως πρεσβύτερη της εκκλησίας και χειροτονήθηκα ιεροκήρυκας. Ποτέ ως τώρα δεν αντιμετωπίστηκα
 ως κακιά» είπε η Sidu.

"Είμαστε μοναδικές, παρά το γεγονός ότι είσαι λεσβία ή αμφισεξουαλική. Δεν χρειάζεται να κρίνουμε η μια την άλλη. Δικαστής είναι ο Θεός το έχω σκεφτεί επειδή ο Χριστός δεν διασκεδάζει με όσα λένε οι άλλες-οι. Το να δέχομαι διακρίσεις από άλλες εκκλησίες και ποιμένες δεν θα με σταματήσει από το να υπηρετώ τον ζωντανό Θεό και το κήρυγμα του Ευαγγελίου», δήλωσε η Sidu.

Η Sidu υπήρξε έγγαμη και έχει έναν 16-χρονο γιο. Δήλωσε πως συνειδητοποίησε τον αληθινό σεξουαλικό προσανατολισμό της, το 2008. "Το 2008 κατάλαβα ότι είμαι λεσβία. Όταν κοιτάζω πίσω, όταν ήμουν παιδί, δεν είχα παίξει με κούκλες *1 όπως και κάθε κορίτσι. Προτίμησα να παίζω με τα αδέρφια μου όποια παιχνίδια κι αν έπαιζαν", πρόσθεσε.

Ενάντια στην Αγία Γραφή
Η Sidu είπε ότι ανυπομονεί να νυμφευθεί σύντομα. «Είμαι σε μια σχέση και ανυπομονώ να πληρώσει το νοικοκυριό σύντομα με τη γυναίκα που αγαπώ, και ανυπομονώ να περπατήσω στο διάδρομο μαζί της και να νυμφευθώ να τη μέλλουσα σύζυγό μου», πρόσθεσε.
Επαίνεσαι την ισχύουσα νομοθεσία που επιτρέπει τους γάμους κλεσβιών. Ωστόσο, αυτή επέκρινε το γεγονός ότι οι λεσβίες και οι αμφισεξουαλικές εξακολουθούν να υπόκεινται κακοποίηση και βία, συμπεριλαμβανομένου του βιασμού, χωρίς συνέπειες.

H εκκλησία Churchgoer Sibusisiwe Fakudze από την Matsulu ήταν σκληρή, λέγοντας ότι η Αγία Γραφή δεν ανέχεται την λεσβιοσύνη, και ανέφερε τη Γένεση 1:27, λέγοντας, "" Έτσι ο Θεός δημιούργησε την ανθρωπότητα κατ' εικόνα του, δημιούργησε την γυναίκα και τον άνδρα". Δεν μιλά για γυναίκα και γυναίκα". "Πιστεύουμε ότι κάτι δεν πάει καλά με αυτές τις ανθρώπους. Μπορεί να γεννήθηκες ως γυναίκα και να αλλάξεις όταν μεγαλώσεις να γίνεις άνδρας";


Την είδηση την βρήκαμε στις 31.8.2016 και την μεταφράσαμε από την http://www.news24.com/SouthAfrica/News/lesbian-pastor-vows-to-continue-preaching-20160831 

*1 Πόσο ετεροκανονιστικό κλισέ που δείχνει την εσωτερικευμένη λεσβοφοβία της παστόρισας.